P
Erittäin tyylikäs! Onko joku reuna, jota vasten ovi sulkeutuu?
 
Scouten sanoi:
Erittäin tyylikästä! Onko jokin kohta, jota ovea vasten suljetaan?
Kiitos! Kyllä, olen kiinnittänyt puukoolaukset pystysuorille seinille sekä kaarevan kaaren, joka kulkee holvissa, kiinnitettynä koolauksiin sekä eristevaahdolla. Jos tämä oli se, mitä tarkoitit?
 
  • Kipsilevyvalmista seinää, jossa on puinen kehikko ja vahvistettu kaari, valettu sprayvaahdolla ja kiinnitetty pystysuoriin seiniin.
P
Totta kai! Olen erittäin vaikuttunut rakennelmasi!
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
Mitä käytit sidosaineena ja mitä käytit raudoituksena? Innostuin kovasti rakentamaan nyt :D:love:
 
P Pappa1986 sanoi:
Todella tyylikäs! Aion myös yrittää tehdä jotain vastaavaa, mutta se tulee olemaan ritiläovella ja jollain lampulla sisällä, joten se näyttää vankityrmältä. Mutta todella vaikuttava rakennelma(y):D
Voin nähdä rakennuslupahakemuksesi edessäni; vankityrmä / maavarasto. :crysmile:
 
  • Tykkään
Immobil ja 4 muuta
  • Laddar…
harry73
Rakennuslupahakemus? Eikö sitä muka tarvita?
 
  • Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
knutars knutars sanoi:
Voin nähdä rakennuslupahakemuksesi edessäni; vankityrmähäkki / maakellari. :crysmile:
Hahaha :crysmile::crysmile:olisi ollut mahtavaa.
 
harry73 harry73 sanoi:
Rakennuslupahakemus? Sitä ei kai tarvita?
Luultavasti ei, mutta vain koska...
Vähän kuin hakisi lupaa mielenosoitukseen hallituksen kaatamiseksi.
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
P Pappa1986 sanoi:
Mitä käytit laastina ja mitä sinulla oli raudoitukseksi? Tekee nyt hirveästi mieli rakentaa :D:love:
Käytin muurauslaastia Byggmaxista ja bistålia, jota kutsutaan myös muurauksen raudoitukseksi, kaikissa kerroksissa. :)
 
Buford Buford sanoi:
Käytin muurauslaasti Byggmaxista ja bistål, myös kutsutaan muurausvahvikkeeksi, kaikissa kerroksissa. :)
Ok. Tyhmä kysymys mutta käytitkö sitä myös holvissa?
 
harry73
Scouten sanoi:
Tämä oli tuloksemme..
(y):love:
Kerro mielellään vähän lisää rakentamisestasi. Aikakulu, koko, kustannukset jne.
 
P Pappa1986 sanoi:
Ok. Tyhmä kysymys, mutta ajoitko sitä myös holvissa?
Joo! Sama asettelu läpi koko rakennelman!
 
  • Tykkään
Pappa1986
  • Laddar…
Åsa Lund
Buford Buford sanoi:
Tänään ovi asennettiin paikalleen, pohjamaalattuna.
Aiotko laittaa myös sisäoven?
Mummon ja vaarin kotona maakellarissa oli kaksi ovea. Vaarilla oli ovien välissä olkipaaleja, jotta lämpötila olisi tasaisempi ympäri vuoden. Lämpimämpää talvella ja viileämpää kesällä.

Meillä on maakellari Torpetissa ja siellä meillä on aina pieni varasto, jossa on kolme/neljä ämpäriä Falu rödfärg -maalia odottamassa. Ja kesällä muutama laatikko limua ja pari lavaa olutta ;)
 
Åsa Lund Åsa Lund sanoi:
Ska du ha en inre dörr också?
I jordkällaren hemma hos mormor och morfar var det två dörrar. Mellan dörrarna staplade morfar halmbalar för att temperaturen skulle bli jämnare över året. Varmare på vintern och svalare på sommaren.

Vi har en jordkällare på Torpet och i den har vi alltid ett litet lager med tre/ fyra hinkar Falu rödfärg stående. Och på sommaren nån back läsk och nåt flak öl ;)
Det blir endast en "jordkällare". Tror den är för liten för att få rätt temperatur o grejer. Mest en kul grej så.
 
  • Tykkään
Härryda2015
  • Laddar…
Åsa Lund
Koosta riippumatta maakuopat ovat hauskoja, olen samaa mieltä!
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.