87 971 lukukertaa ·
96 vastausta
88k lukukertaa
96 vastausta
Muuraa kaareva katto "maapohjakellari"
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 viestiä
Voisiko se mennä läpi "frigga" jos pinta-ala jää alle 15 neliömetrin?
En voinut olla postaamatta linkkiä näille valtavan taitaville meksikolaisille holvimuuraajille.
Muotti? Raudoitus? Kunhan on vain käsityötaito niin....
He olisivat varmaan viimeistelleet maavarastosi kahvitauon aikana, kuppi toisessa kädessä. Ja silmät sidottuina
Muotti? Raudoitus? Kunhan on vain käsityötaito niin....
He olisivat varmaan viimeistelleet maavarastosi kahvitauon aikana, kuppi toisessa kädessä. Ja silmät sidottuina
Olen miettinyt kauan maakellaria, mutta nyt HALUAN myös maakellarin 
Ajattelin tätä:

En tietenkään osaa muurata ja toivotaan ettei siitä tule koskaan mitään, mutta miten voin tyytyä yksinkertaisempaan versioon videon jälkeen?
TS, älä katso videota, mielestäni teit hyvää työtä!
Ajattelin tätä:
En tietenkään osaa muurata ja toivotaan ettei siitä tule koskaan mitään, mutta miten voin tyytyä yksinkertaisempaan versioon videon jälkeen?
TS, älä katso videota, mielestäni teit hyvää työtä!
Herrajumala! Tuo oli todella täysin kohtuutonta, miten voisin saada vaimoni antamaan minun yrittää tehdä sellainen?!?harry73 sanoi:
Jäsen
· Västernorrland
· 148 viestiä
Hienoa! Minua todella inspiroi
Miten ajattelet hiiristä/rotista jne. tampatulla lattialla? Onko olemassa lattiaa, joka pitää ne loitolla? Tekisi mieli rakentaa jotain samanlaista, mutta haluan pitää mahdollisimman paljon tuholaisia poissa jos mahdollista.
Kyllä, lattialle laitetaan laattoja, ja oven tiivistetään kunnolla, juuri nyt se on vain yksi kerros lautoja.A afSchinken sanoi:
Todella hienoa! Aion myös yrittää jotain vastaavaa, mutta minulla tulee olemaan ritiläovi ja joku lamppu sisällä, jotta se näyttää vankityrmältä. Mutta todella vaikuttava rakennelmaBuford sanoi:
Men så fint! Om några år kommer det se ut som den varit där sen 1917 eller så. Hoppas ni förvarar svagdricka o pilsner i den nästa sommar.Buford sanoi: