Voisiko se mennä läpi "frigga" jos pinta-ala jää alle 15 neliömetrin?
 
Karl_Pedal Karl_Pedal sanoi:
Voisinko rakentaa bunkkerin kotipihalleni ilman rakennuslupaa, tarkoitatko?
Kyllä. Riippuu kattokorkeudesta ja muista tekijöistä, mutta maan alla voi tehdä melko paljon ilman rakennuslupaa.
 
Joskus sitä haluaisi omistaa kumpuilevan tontin.
 
-RB- -RB- sanoi:
Joskus haluaisi omistaa kumpuilevan tontin.
Ei kuitenkaan niin hauskaa, kun koko tontti on täynnä räjäytyskiveä... :/
 
En voinut olla postaamatta linkkiä näille valtavan taitaville meksikolaisille holvimuuraajille.


Muotti? Raudoitus? Kunhan on vain käsityötaito niin....

He olisivat varmaan viimeistelleet maavarastosi kahvitauon aikana, kuppi toisessa kädessä. Ja silmät sidottuina :D
 
  • Tykkään
  • Vau
TCG ja 11 muuta
  • Laddar…
Kohtuullisen täydellisesti sekoitettu käyttö (y)
 
nino nino sanoi:
Hyvin sekoitettu käyttö (y)
Joo, eikä kertaakaan näytä siltä, että he katsoisivat kännykästä Finjas ohjeellisen PDF:n "Mura själv" tai mikä se nyt onkaan :D
 
  • Tykkään
  • Haha
tuffig ja 5 muuta
  • Laddar…
harry73
Olen miettinyt kauan maakellaria, mutta nyt HALUAN myös maakellarin :(
Ajattelin tätä:
:mad:

En tietenkään osaa muurata ja toivotaan ettei siitä tule koskaan mitään, mutta miten voin tyytyä yksinkertaisempaan versioon videon jälkeen?

TS, älä katso videota, mielestäni teit hyvää työtä!
 
  • Tykkään
Iggopelle ja 5 muuta
  • Laddar…
Erittäin vaikuttava rakennus (y)
 
P
harry73 harry73 sanoi:
Olen pohtinut pitkään maakellaria, mutta nyt HALUAN myös maakellarin :(
Ajattelin tätä:
[media] :mad:

En tietenkään osaa muurata ja toivotaan, ettei siitä koskaan tule totta, mutta kuinka voin tyytyä yksinkertaisempaan versioon videon jälkeen?

TS, älä katso videota, mielestäni teit hyvää työtä!
Herrajumala! Tuo oli todella täysin kohtuutonta, miten voisin saada vaimoni antamaan minun yrittää tehdä sellainen?!?
 
Tänään ovi asennettiin paikalleen, pohjamaalattuna. Käytin jotakin samankaltaista slamauksena rappauksen sijaan, katsotaan kestääkö... nyt pidän vähän taukoa viimeistelyssä, pitää vielä maalata ja asentaa lukko jne.
 
  • Maanpeitteinen ovi, joka on juuri asennettu ja pohjamaalattu, ympäröity kivillä.
  • Tykkään
  • Rakastan
JonasVbg ja 24 muuta
  • Laddar…
Hienoa! Minua todella inspiroi :D Miten ajattelet hiiristä/rotista jne. tampatulla lattialla? Onko olemassa lattiaa, joka pitää ne loitolla? Tekisi mieli rakentaa jotain samanlaista, mutta haluan pitää mahdollisimman paljon tuholaisia poissa jos mahdollista.
 
A afSchinken sanoi:
Tyylikästä! Saan todella inspiraatiota :D Miten ajattelet hiirten/rottien ym. suhteen maapohjan kanssa? Tuleeko sinne jotain lattiaa, joka pitää ne poissa? Haluaisin tehdä vastaavanlaisen rakentamisen, mutta haluan pitää mahdollisimman paljon tuholaisia poissa.
Kyllä, lattialle laitetaan laattoja, ja oven tiivistetään kunnolla, juuri nyt se on vain yksi kerros lautoja.
 
  • Tykkään
afSchinken
  • Laddar…
Buford Buford sanoi:
Tänään ovi tuli paikoilleen, pohjamaalattuna. Tein jotain vastaavaa kuin kalkkilaastilla sively rapatun sijaan, katsotaan kestääkö... nyt pidän tauon hienosäätöjen kanssa, pitää vielä maalata ja kiinnittää lukko jne.
Todella hienoa! Aion myös yrittää jotain vastaavaa, mutta minulla tulee olemaan ritiläovi ja joku lamppu sisällä, jotta se näyttää vankityrmältä. Mutta todella vaikuttava rakennelma(y):D
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
Maria T
Buford Buford sanoi:
Idag kom dörren på plats, grundmålad. Körde något liknande slamning istället för puts, får se om det håller... nu pausar jag lite med finliret, ska ju målas och ett lås ska på etc.
Men så fint! Om några år kommer det se ut som den varit där sen 1917 eller så. Hoppas ni förvarar svagdricka o pilsner i den nästa sommar.
 
  • Tykkään
Anna_H ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.