87 960 lukukertaa ·
96 vastausta
88k lukukertaa
96 vastausta
Muuraa kaareva katto "maapohjakellari"
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Panosta käyttöön raudoituksella.. Kapeat kivet riittävät hyvin.
Se ei ole varmaankaan tyhmää täyttää uudelleen ennen kuin muotti poistetaan. Katto painaa kuitenkin seiniä ulospäin.
Olen täysin samaa mieltä Danielin kanssa, täytä vähintään suorien seinien korkeus ennen kuin otat muotin pois.D Daniel 109 sanoi:
Meidän muottimme oli melko tiukasti kiinni, joten varaudu tekemään vähän töitä saadaksesi sen irti, mutta odota ainakin viikko.
Miten on mennyt kellarin kanssa?
Projektisi on herättänyt kellariharrastukseni jälleen, joten pohdin, eikö siitä voisi tulla pieni kevätprojekti ensi vuonna, ehkä sopisi hyvin kun meidän täytyy kuitenkin kaivaa puutarha auki kunnallista viemäriä varten!
Projektisi on herättänyt kellariharrastukseni jälleen, joten pohdin, eikö siitä voisi tulla pieni kevätprojekti ensi vuonna, ehkä sopisi hyvin kun meidän täytyy kuitenkin kaivaa puutarha auki kunnallista viemäriä varten!
Se etenee. Muotin poistaminen sujui hyvin ja aion pian siistiä etuosan sekä asentaa ovenkarmit. Huomasin, että se olisi ehkä ollut helpompaa ennen kuin laitoin maan päälle, mutta halusin päästä eroon maakeoja (lisään myöhemmin lisää maata). Olen seisonut kevyesti hypellen katolla, kestää hyvin, ei halkeamiaScouten sanoi:
Kyllä, se on hauska projekti. Monet pysähtyvät juttelemaan, kun olen työn touhussa.
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 viestiä
Hienoja juttuja! Mikä on tilanne rakennusluvan kanssa, jos tekee sellaisen pienen ja melko matalan maakellarin?
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 viestiä
Ei, se on väärin. Rakennus on rakennus, vaikka se olisi kokonaan maan alla, ja rakennukset vaativat rakennusluvan (tietyin poikkeuksin).Anna_H sanoi: