P
Tämä oli meidän tuloksemme... Maa-alainen maja metsässä, valaistuna sisältä. Savu nousee katolta, ja etualalla on puinen silta.
 
  • Tykkään
Marnel1002 ja 49 muuta
  • Laddar…
Scouten sanoi:
Tämä oli meidän tulos...[kuva]
Tyylikästä :love: , kyllä se täällä jää alemmalle tasolle...
 
P
Kiitos! Se oli tarpeeksi hauskaa, jotta haluaisin tehdä sen uudelleen!

Muistaakseni laitamme kaksoisbistål jokaisessa holvin vuorossa.
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
Panosta käyttöön raudoituksella.. Kapeat kivet riittävät hyvin.
 
  • Tykkään
Buford ja 1 muu
  • Laddar…
Sitten vain annetaan tehdas palaa hetken ja toivotaan, että holvi kestää, kun muotti poistetaan:)
 
  • Holvikaaren muotoiseen rakennelmaan on asetettu puisia tukirakenteita betonin kovettumisen aikana.
  • Tykkään
TCG ja 24 muuta
  • Laddar…
Se ei ole varmaankaan tyhmää täyttää uudelleen ennen kuin muotti poistetaan. Katto painaa kuitenkin seiniä ulospäin.
 
  • Tykkään
Erik Salhammar ja 4 muuta
  • Laddar…
P
D Daniel 109 sanoi:
Ei ole lainkaan huono ajatus täyttää ennen kuin muotti poistetaan. Katto painaa seiniin.
Olen täysin samaa mieltä Danielin kanssa, täytä vähintään suorien seinien korkeus ennen kuin otat muotin pois.

Meidän muottimme oli melko tiukasti kiinni, joten varaudu tekemään vähän töitä saadaksesi sen irti, mutta odota ainakin viikko.
 
  • Tykkään
Buford
  • Laddar…
tommib
Scouten sanoi:
Det här blev vårt resultat...[kuva]
Jag gillar tetrisblocken i glas :)
 
P
tommib tommib sanoi:
Pidän lasisista tetrisblokkeista :)
Olen iloinen, että huomasit kuvion! :-)
 
  • Tykkään
Workingclasshero ja 1 muu
  • Laddar…
P
Miten on mennyt kellarin kanssa?

Projektisi on herättänyt kellariharrastukseni jälleen, joten pohdin, eikö siitä voisi tulla pieni kevätprojekti ensi vuonna, ehkä sopisi hyvin kun meidän täytyy kuitenkin kaivaa puutarha auki kunnallista viemäriä varten!
 
Scouten sanoi:
Kuinka on kellariprojektin kanssa edennyt?

Projektisi on herättänyt kellari-intoani uudelleen, mietin jos siitä tulisi pieni kevätprojekti ensi vuonna, ehkä voisi tehdä samalla kun täytyy joka tapauksessa kaivaa puutarha esiin kunnallista viemäriä varten!
Se etenee. Muotin poistaminen sujui hyvin ja aion pian siistiä etuosan sekä asentaa ovenkarmit. Huomasin, että se olisi ehkä ollut helpompaa ennen kuin laitoin maan päälle, mutta halusin päästä eroon maakeoja (lisään myöhemmin lisää maata). Olen seisonut kevyesti hypellen katolla, kestää hyvin, ei halkeamia :D.
Kyllä, se on hauska projekti. Monet pysähtyvät juttelemaan, kun olen työn touhussa.
 
  • Kuvassa kivimuuri ja maahan upotettu kaariholvi, ympärillä multaa ja kiviä, projekti rakentamisvaiheessa.
  • Tykkään
Sommarstuga 2017 ja 13 muuta
  • Laddar…
Hienoja juttuja! Mikä on tilanne rakennusluvan kanssa, jos tekee sellaisen pienen ja melko matalan maakellarin?
 
Karl_Pedal Karl_Pedal sanoi:
Hienoja juttuja! Mikä on tilanne rakennusluvan kanssa, kun tekee tällaisen pienen ja suht matalan maakellarin?
Saat rakentaa kuinka paljon tahansa maan alle, kunhan maaston korkeus ei muutu yli 50 cm. Varauksena siellä olevat mahdolliset johdot.
 
Anna_H Anna_H sanoi:
Saat rakentaa kuinka paljon tahansa maan alle, kunhan maanpinnan korkeus ei muutu enempää kuin 50 cm. Varaudutaan kuitenkin mahdollista johtoja, jotka saattavat olla siellä.
Tarkoitatko, että voisin tehdä bunkkerin kotipihalleni ilman rakennuslupaa?
 
  • Tykkään
terzy ja 1 muu
  • Laddar…
Anna_H Anna_H sanoi:
Voit rakentaa kuinka paljon tahansa maan alle, kunhan maan korkeus ei muutu yli 50 cm. Varaudutaan kuitenkin erilaisten putkien olemassaoloon siellä.
Ei, se on väärin. Rakennus on rakennus, vaikka se olisi kokonaan maan alla, ja rakennukset vaativat rakennusluvan (tietyin poikkeuksin).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.