13 782 lukukertaa ·
44 vastausta
14k lukukertaa
44 vastausta
Jäsen justusandersson
Sivu 1 / 3
Administrator
· Skåne
· 8 624 viestiä
Raskain sydämin minun täytyy kertoa, että jäsen justusandersson menehtyi koronaan 4. huhtikuuta. 
Hän ei ollut vain erittäin osaava, ystävällinen ja arvostettu foorumijäsen, joka antoi parhaat vastaukset jatkuvalla syötöllä, usein täällä alakategoriassa Rakennusmateriaalit ja -tekniikka. Hän kirjoitti myös arvostettuja toimituksellisia artikkeleita arkkitehtuurista ja rakenteista.
Olimme juuri suunnitelleet kirjoittaa artikkelin 1950-luvun taloista hänen kanssaan, jossa hän olisi kirjoittanut osan rakenteesta. Nyt se tapahtuu ilman häntä.
Lepää rauhassa Peter, joka on oikea nimesi.
Justusanderssonin kirjoitukset löydät täältä.
Hänen toimitukselliset artikkelinsa olivat nämä:
Näin toimii kattoristikko
Rakentaa taloa - valitse oikea rakenne
Onko seinä kantava? - Opas
Plankkitalot - talot kantavalla rungolla vuosina 1920-1950
Eri tapoja laajentaa taloa - opas ja vertailu
Voinko avata keittiön ja olohuoneen välisen seinän talossani?
9 asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon, kun suunnittelet omaa taloasi
Hän ei ollut vain erittäin osaava, ystävällinen ja arvostettu foorumijäsen, joka antoi parhaat vastaukset jatkuvalla syötöllä, usein täällä alakategoriassa Rakennusmateriaalit ja -tekniikka. Hän kirjoitti myös arvostettuja toimituksellisia artikkeleita arkkitehtuurista ja rakenteista.
Olimme juuri suunnitelleet kirjoittaa artikkelin 1950-luvun taloista hänen kanssaan, jossa hän olisi kirjoittanut osan rakenteesta. Nyt se tapahtuu ilman häntä.
Lepää rauhassa Peter, joka on oikea nimesi.
Justusanderssonin kirjoitukset löydät täältä.
Hänen toimitukselliset artikkelinsa olivat nämä:
Näin toimii kattoristikko
Rakentaa taloa - valitse oikea rakenne
Onko seinä kantava? - Opas
Plankkitalot - talot kantavalla rungolla vuosina 1920-1950
Eri tapoja laajentaa taloa - opas ja vertailu
Voinko avata keittiön ja olohuoneen välisen seinän talossani?
9 asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon, kun suunnittelet omaa taloasi
Jäsen
· Västernorrland
· 12 006 viestiä
Joo, se oli masentavaa.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 47 979 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 47 979 viestiä
Se oli todella surullista 
Olen miettinyt aika pitkään, olisiko tapahtunut jotain, joten hyvä tietää joka tapauksessa, kiitos.
Voiko hänen profiilisivulleen lisätä tekstiä niin, että se käy ilmi siellä, esim. vaihtaa "eläkkeellä oleva arkkitehti" tilalle "levätköön rauhassa", @Marlen Eskilsson ?
Olen miettinyt aika pitkään, olisiko tapahtunut jotain, joten hyvä tietää joka tapauksessa, kiitos.
Voiko hänen profiilisivulleen lisätä tekstiä niin, että se käy ilmi siellä, esim. vaihtaa "eläkkeellä oleva arkkitehti" tilalle "levätköön rauhassa", @Marlen Eskilsson ?
Viimeksi muokattu:
Voi miten ikävää. Justus oli yksi aivan parhaista kirjoittajista foorumilla. Aina hyvät vastaukset, joissa hän käytti aikaa ymmärtääkseen kysymyksen ja vastasi ymmärrettävästi teknisesti vaativiin laskelmiin ja rakennusratkaisuihin. En koskaan nähnyt hänen käyttävän kovaa sanaa.
Lepää rauhassa.
Lepää rauhassa.
Kirottu! Niin turhaa!
Olen useammin kuin kerran lukenut jonkin viestin, jonka hän on kirjoittanut, ja sen jälkeen klikannut itseni hänen profiiliinsa lukeakseni kaiken, mitä hän on kirjoittanut. Vähän kuin kun jumittuu Wikipediaan. Hänen poismenonsa ei tule ohitettua foorumilla huomaamatta, se asia on varma.
Olen useammin kuin kerran lukenut jonkin viestin, jonka hän on kirjoittanut, ja sen jälkeen klikannut itseni hänen profiiliinsa lukeakseni kaiken, mitä hän on kirjoittanut. Vähän kuin kun jumittuu Wikipediaan. Hänen poismenonsa ei tule ohitettua foorumilla huomaamatta, se asia on varma.
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 10 256 viestiä
Taivas on saanut uskomattoman taitavan ja avuliaan rakentajan.
RIP.
RIP.