A amoreex sanoi:
@Marlen Eskilsson emmekö voisi aloittaa pienen keräyksen jollekin kauniimmalle kukalle tai jotain hänen omaisilleen?

Erittäin auttavainen ja osaava ihminen, joka tulee olemaan kaivattu täällä foorumilla..

lepää rauhassa Peter!
Kyllä, järjestän sen.

• Tykkään
  • Rakastan
13th Marine ja 13 muuta
  • Laddar…
Todella surullista kuulla, että hän on menehtynyt. Lepää rauhassa! Jos Marlene järjestää kukkia, ehkä me, jotka haluamme, voisimme swishata jonkun summan?

Todella surullista kuulla. Äärettömän avulias ja ystävällinen jäsen, jota monet kaipaavat.

S
Voi kuinka tylsää. Aina niin avulias...

Surullista kuulla, asiantunteva ja avulias lähimmäinen.
Lepää rauhassa.

Todella surullista hänen omaisilleen ja foorumille. Yksi asiantuntevimmista henkilöistä, jonka olen "tavannut" alallaan ja innokas auttamaan.

Lepää rauhassa!

Oli surullista kuulla. Hän oli kallio täällä foorumilla.

Olen ajatellut @justusandersson tänään.

Sain tietää, että hän on menehtynyt ja mielestäni se on kauheaa. Kuten aiemmin olette kirjoittaneet, hän oli erittäin avulias henkilö foorumilla.
Sain häneltä todella paljon apua erilaisissa projekteissa.

Olen aiemmin missannut tämän ketjun, vaikka käyn täällä useita kertoja päivässä.
Lepää rauhassa :heart::heart:

• Rakastan
  • Tykkään
Kramla ja 3 muuta
  • Laddar…
Hän oli enemmän kuin jäsen, hän oli legenda. Lepää rauhassa @justusandersson :cry:

• Tykkään
  • Rakastan
TessanDoo ja 4 muuta
  • Laddar…
P
Tämä oli mennyt minulta ohi! Oli todella surullista kuulla, niin auttavaista ja mukavaa miestä on harvoin tavattavissa. Olen itse saanut häneltä korvaamatonta apua.

Lepää rauhassa.

• Tykkään
Workingclasshero ja 3 muuta
  • Laddar…
Tämä oli todella ikävää kuulla. Ilman kommenttia @justusandersson en olisi uskaltanut tarttua sahaan kattotuolissa, mutta nyt tein sen, ja sekä talo että minä itse kasvoimme hieman. En tiedä kuka olit, mutta toivon että läheisesi ymmärtävät kuinka arvostettu olit.

• Tykkään
  • Rakastan
Workingclasshero ja 8 muuta
  • Laddar…
Se on henkilö, jonka mielelläni olisin halunnut tavata, sillä vaikuttaa siltä, että jaamme kiinnostuksen ja palon, vaikka eri ammattialoilla.

• Tykkään
richardtenggren ja 3 muuta
  • Laddar…
Tylsää. Lepää rauhassa. Ihmiset, jotka valitsevat auttaa toisia, ovat uskomattoman harvinaisia ja tärkeitä

Ystävällisin terveisin, fremax

• Tykkään
Tjrex ja 3 muuta
  • Laddar…
Ajattelen usein Justusta, hänen viestejään menin suoraan lukemaan ja muistan, että hän on poissa joka kerta kun tulen tänne. :(

• Surullinen
  • Rakastan
  • Tykkään
El-Löken66 ja 6 muuta
  • Laddar…
E
Tämä oli uskomattoman tylsää ja järkyttävää tehdä, kyllä, melko masentavaa.

Justus on kirjoittanut upeita kirjoituksia, mutta en tiedä paljoa enempää. Ikä ja niin edelleen.

Todella surullista, kiitos että jaatte tämän ja huomioitte asiaa.

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.