13 782 lukukertaa ·
44 vastausta
14k lukukertaa
44 vastausta
Jäsen justusandersson
Administrator
· Skåne
· 8 624 viestiä
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Todella surullista kuulla. Äärettömän avulias ja ystävällinen jäsen, jota monet kaipaavat.
Surullista kuulla, asiantunteva ja avulias lähimmäinen.
Lepää rauhassa.
Lepää rauhassa.
Olen ajatellut @justusandersson tänään.
Sain tietää, että hän on menehtynyt ja mielestäni se on kauheaa. Kuten aiemmin olette kirjoittaneet, hän oli erittäin avulias henkilö foorumilla.
Sain häneltä todella paljon apua erilaisissa projekteissa.
Olen aiemmin missannut tämän ketjun, vaikka käyn täällä useita kertoja päivässä.
Lepää rauhassa

Sain tietää, että hän on menehtynyt ja mielestäni se on kauheaa. Kuten aiemmin olette kirjoittaneet, hän oli erittäin avulias henkilö foorumilla.
Sain häneltä todella paljon apua erilaisissa projekteissa.
Olen aiemmin missannut tämän ketjun, vaikka käyn täällä useita kertoja päivässä.
Lepää rauhassa
Tämä oli todella ikävää kuulla. Ilman kommenttia @justusandersson en olisi uskaltanut tarttua sahaan kattotuolissa, mutta nyt tein sen, ja sekä talo että minä itse kasvoimme hieman. En tiedä kuka olit, mutta toivon että läheisesi ymmärtävät kuinka arvostettu olit.
Harrastajasähköasentaja
· Värmland, Molkom
· 26 806 viestiä
Se on henkilö, jonka mielelläni olisin halunnut tavata, sillä vaikuttaa siltä, että jaamme kiinnostuksen ja palon, vaikka eri ammattialoilla.
Tämä oli uskomattoman tylsää ja järkyttävää tehdä, kyllä, melko masentavaa.
Justus on kirjoittanut upeita kirjoituksia, mutta en tiedä paljoa enempää. Ikä ja niin edelleen.
Todella surullista, kiitos että jaatte tämän ja huomioitte asiaa.
Justus on kirjoittanut upeita kirjoituksia, mutta en tiedä paljoa enempää. Ikä ja niin edelleen.
Todella surullista, kiitos että jaatte tämän ja huomioitte asiaa.
Klikkaa tästä vastataksesi