L
Lutte: Vai niin se on, silloin olisin laittanut lumppappia ja sitten masoniittia ja sitten foamin! Vaihtoehtoisesti remonttikipsiä ja sitten lattia ilman foamia mutta sen sijaan lumppapilla.
10 vastausta · 24,2k lukukertaa
·
M
myrstack: EPSCementtiä kunnes jäljellä on 3-5 cm, sitten tasoitemassa nopea esim. 460 Tasoitemassa Nopea, jolloin voit laatoittaa 2-3 päivän kuluttua. Vaihtoehtona tietysti kasa kaivon pohjasoraa/singeliä, jota seuraa sopiva suodatinkangas tai vastaava ja jälleen tasoitemassa.
6 vastausta · 3,7k lukukertaa
C
Challe183: Tarvitsen jakaa olohuoneeni seinällä ja tarvitsen vähän vinkkejä ja vastauksia kysymyksiin. Huoneen mitat: noin 5,4m pitkä ja noin 3,8m leveä Seinä on tarkoitus olla noin 220cm etäisyydellä yhdestä päätyseinästä. Sen pitäisi olla noin 60-70cm vapaana pitkiltä seiniltä, eli se kiinnitetään vain kattoon ja lattiaan. Lattia on parkettia betonin päällä. Ajatuksena on rakentaa
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Kyllä joskus, mutta mieluummin vielä matalalla patterien takana. Diagonaalinen virtaus matalalta korkealle antaa hyvän itsevedon.
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Rakennuskauppa netissä, joka saattaa sisältää tietoa/vinkkejä listoista: http://www.leifarvidsson.se/se/startsida/tatningslist.aspx
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
T
TuXy: Tietysti voit myös korjata oven ympäristöä kipsilaastilla. Kattoon tuleva halkeama on varmaan vaikeampi korjata kunnolla ilman, että tasoittaa koko katon, mitä oletan ettet aio tehdä, mutta kokeile siellä tasoitusta ja maalia, ja jos se halkeaa uudelleen muutaman vuoden kuluttua, toista tasoitteen ja maalin kanssa. Näin tein vanhassa asunnossa, jossa oli halkeamia, ja se kesti siihen
7 vastausta · 10,3k lukukertaa
·
S
Schkogen: Kukaan, jolla on hyviä ideoita? :)
3 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: Kyllä vain, täysin samanlainen oli kotipihalla. Mutta silti :).
23 vastausta · 12,1k lukukertaa
·
M
SBH: perusöljy ja pohjamaali ennen kuin kokoat ovet. toivottavasti se lisää ovien käyttöikää, kun ajatellaan nykyisiä surkeita maaleja.
6 vastausta · 3,4k lukukertaa
M
mdab: Virhe minun. Se on SC eikä MC, jonka kautta voima vaikuttaa. Pyydän anteeksi sitä. Mutta jos kiertää takareunassa, niin vääntö vähenee. Jos käytetään lisäksi upe 220, ei tarvitse huolehtia. Mutta tietysti, yleisesti ottaen, kannattaa aina pyrkiä käyttämään symmetrisiä poikkileikkauksia.
8 vastausta · 9,3k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: Ethän aio rakentaa sänkyä kiinteästi huoneen lattiaan ja seiniin? Miksi siinä tapauksessa? Mitä tarkoitat, että sängystä ei tule "täysikokoinen"? Tarkoitatko lyhyempää? Entä jos tytär tuo kotiin uuden poikaystävänsä, joka on koripalloilija :o Sängynpääty ei tarvitse olla muuta kuin lastulevyä, joka on päällystetty jollakin mukavalla kankaalla. Ja joka ruuvataan sängyn
6 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
Workingclasshero
Workingclasshero: Ah, tietenkin se on niin. Kiitoksia, ja anteeksi laiskuuteni.... tai laiskuuteni ja laiskuuteni, päivä on mennyt laittamalla 4 lumiketjua traktoriin, ja nyt polttoaine loppui. Firmadetgårbranu AB
3 vastausta · 3,5k lukukertaa
J
Jocke Höglund: Hei, yksi tai kaksi vuotta sitten luin tästä? foorumista perheestä, joka rakensi talonsa täysin alusta alkaen itse. He tekivät kaiken talossa itse, kuten ikkunat jne. Tiedän, että he olivat todella taitavia ja rakensivat kunnolla. He kirjoittivat ulos silloin tällöin ja laittoivat kuvia rakennuksesta. Olisi kiva löytää tämä ketju uudelleen ja nähdä, miten perheellä on mennyt.
0 vastausta · 854 lukukertaa
B
brunnbytarn: Minulla on ollut sama ongelma. Kulmahiomakoneen levy, jossa on hiekkapaperi kerroksittain, toimi "hyvin". En tiedä, mikä sen nimi on, mutta siinä on hiekkapaperia, joka on päällekkäin. Google löytää: http://www.slojd-detaljer.se/kategorier/tra-metallslojd/slip--polermaterial/brynen-slipskivor/lamellslip-pid2128
8 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
A
arsall71: Hei, tarvitsen vähän mielipidettä teiltä ennen kuin jatkan projektia, joka sisältää yläkerran huoneen remontointia meidän Älvsbyhus-taloamme. Asia on se, että edelliset omistajat ovat sisustaneet yläkerran, joka muodostuu kolmesta huoneesta, kaikkein kummallisimmalla tavalla. Seinien levytystangot on asennettu vaakasuoraan eikä kuten tavallisesti pystysuoraan cc 60 välein. Tämä
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
Isakare
Isakare: Niin yksinkertainen ja niin älykäs, miksi tätä materiaalia ei käytetä enemmän?? https://www.youtube.com/watch?v=k7dmJJ8uwvU
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
jockeping
jockeping: Ei siis, Oldboy :thumbup: Aion kuulla hieman enemmän ammattilaisilta, mitä he sanovat, mutta kollegani, joka remontoitsi keittiön, poisti pappinsa, koska hänellä on sama seinärakenne kuin minulla. Minulla on itse asiassa sama käsitys kuin sinulla, mutta minulla ei ole todisteita siitä.
4 vastausta · 782 lukukertaa
S
MaxPax: Ainoastaan kuormituslaskenta-aivoni antavat punaisen lipun, koska hanpuu ottaa suuren vetokuorman katon painosta, ja kuvattu muutos aiheuttaisi suuren nurjahdusrasituksen sekä vanerilevyn ylä- että alakiinnitykseen. Kuorma, joka alkuperäisessä muodossaan otetaan vastaan kattotuolin alaosalla ilman, että kuormittaa kiinnityskohtaa, mutta joka nyt jaetaan kahteen kiinnityspisteeseen. Joka
2 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
K
klonk: Kuulostaa melko kovalta liukastua kivirapussa.
5 vastausta · 2,7k lukukertaa
K
krille09: Ajattelin enemmän siitä, mitkä pysyvät parhaiten yhdessä. Ne jotka kiinnitetään naulalevyllä saumassa vai ne joissa on not/spont?
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
C
aldrigklar: Oi, tuo ei näytä kovin mukavalta kävellä. Se riippuu hieman siitä, kuinka paljon työtä haluatte siihen panostaa. Onko noita kauniita kiviä helppo poistaa niin, että alusta olisi jokseenkin tasainen ja kiinteä? Kaataa tasoite suoraan päälle saattaa aiheuttaa halkeilua melko helposti, ja lisäksi se nostaa korkeutta huomattavasti. Ehdotukseni on käyttää tasoitetta, jota voi
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Siinä lukee "LIIMAPUU 90*90" ja näyttää ristin portaiden toisella puolella. Mahdollisesti "kaksoisneliö", jonka olet ympyröinyt, on kantava (kuten egge80 kirjoitti) - loppuosa siitä kipsisestä seinästä ei pitäisi olla kantava.
8 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
Johan Teodorsson: Hei, Olemme juuri ostaneet Hultsfredshus-talon vuodelta 1966, jossa haluamme avata pohjaratkaisun suunnitelman mukaisesti. Tarvitsemme vinkkejä jostakin rakennusinsinööristä Uppsalassa, joka voi katsoa ja laskea, onko se kunnossa ilman mitään tukipilaria. /Johan
0 vastausta · 824 lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [citat] Ok, juuri noin ajattelin minäkin.
13 vastausta · 5,1k lukukertaa
Enk Projektet
Enk Projektet: Trossbottenskiva?
8 vastausta · 13,8k lukukertaa
M
MrLogic: Puhuin juuri yrityksen kanssa, joka tekee työn, ja he sanoivat samaa. Olen hieman vainoharhainen enkä oikein luota käsityöläisten sanaan. Mutta mielestäni se vaikuttaa rauhalliselta.
2 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
R
Roland112: loistavaa, kiitos juuri mitä etsin!
6 vastausta · 6,2k lukukertaa
anders07
anders07: Ainoastaan rakenteiden/kestävyyden ja sähkön osalta on sääntöjä... Puulattiat ovat myös erittäin yleisiä Englannissa kylpyhuoneissa. Yleisesti ottaen ulkomailla ei olla niin hysteerisiä kosteuden ja homeen suhteen, toki vesivuoto on hyvä korjata, mutta enemmän siksi, että vesilaskusta tulisi muuten kallis, ei niinkään sen aiheuttamien vahinkojen vuoksi. Minulla on sukulaisia,
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Ok. Kuulun vanhaan kouluun, enkä tunne oloani mukavaksi ei-hygroskooppisen eristyksen kanssa rakennuksissa, jotka ovat osittain lämmittämättömiä. Erityisesti silloin kun haluat niin paljon eristystä, kuin ymmärrettävistä syistä haluat. Kokemuksesta (pitkästä) tiedämme, että vanhat hirsimökit kestävät tämän tyyppistä käyttöä hyvin. Ja niissä on vain hygroskooppisia
11 vastausta · 1,5k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.