Tarvitsen jakaa olohuoneeni seinällä ja tarvitsen vähän vinkkejä ja vastauksia kysymyksiin.

Huoneen mitat: noin 5,4m pitkä ja noin 3,8m leveä
Seinä on tarkoitus olla noin 220cm etäisyydellä yhdestä päätyseinästä.
Sen pitäisi olla noin 60-70cm vapaana pitkiltä seiniltä, eli se kiinnitetään vain kattoon ja lattiaan.
Lattia on parkettia betonin päällä.
Ajatuksena on rakentaa puukehikoilla.
Mieluiten en haluaisi tehdä parkettiin vaurioita. Seinä tulee todennäköisesti seisomaan korkeintaan 10 vuotta ja puretaan sitten.

Onko mahdollista asentaa seinä ilman, että ruuvaa parkettiin?
Ajatuksena on, että seinälle voisi kiinnittää seinätelevision kummallakin puolella, ehkä ei ole sopivaa, jos seinää ei ruuvata kattoon ja lattiaan?

Vinkkejä ja muita huomioitavia asioita otetaan kiitollisena vastaan.
En ehkä ole ollut tarpeeksi selkeä kuvauksessani, mutta kysy ihmeessä, jos on jotain epäselvää.

/Challe
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.