nino sagde:
Ok jeg bruger en oliebaseret indfarvning fra Bona, der har man lang tid til at arbejde, og der er lille risiko for overlapning.
Bruger altid polermaskine, både ved udlægning og polering.

Du skulle nok have haft en Rotex 150 til at kantslibe med.

Håber du får det til at fungere, ærgerligt at det skulle blive sådan nu, når du endelig fik lagt det.
Ja tid havde jeg med, lagde på halve gulvet, så vent 20-40min og derefter tørre. Lavede overlapning, da jeg delte rummet, der ses ikke noget, gik endda på det nybehandlede, bare tørrede fodaftrykkene af. Å
De ses ikke noget:)

Ved ikke om det havde hjulpet, hvis man havde farvet med maskine eller ej. Kører
Grovere papir 100, mens firmaet kørte 120,

Er du sikker på, at du skal have det så mørkt? Det så meget ujævnt ud overalt efter min mening. Jeg ville helt sikkert have skiftet produkt til enten Bona, som nino anbefalede, eller Osmos farvede hårdvoksolie.

falkn sagde:
Er du sikker på, at du skal have det så mørkt da? Det så meget plettet ud overalt efter min mening. Jeg ville helt sikkert have skiftet produkt til enten Bona som nino anbefalede eller Osmos indfarvede hårdvoksolie.
har ju köbt "färg" for 1500kr, så har ikke lyst til at købe en til.

farven er jeg tilfreds med, blev godt mørkt i den hvilket jeg ville have.

og plettet så stemmer det, sen er træ jo levende så jeg tror det er svært at få alle stykker til at suge lidt meget, og få præcis samme nuance.

sen anbefaler producenten at bruge en maskine til at påføre det, hvilket jeg ikke har gjort, kan ske at jeg sliber kanterne, tester at behandle kanterne. og derefter lader det tørre for at påføre et lag til med farve, men med maskine.

Har i dag ringet rundt for at finde nogen, der kan slibe der, hvor man skal pigmentere, var meget sværere end jeg troede, fik fat i en fyr, men han kunne tidligst efter sommeren... så måtte jeg ringe lidt mere... tror det var ca. nr 5 som kunne slibe dem!!!

helt vildt, det lader til at være mangel på det erhverv. han skulle komme og kigge i næste uge, så får vi se, hvad han siger.

Hvis han skulle fejle, kan man kræve, at de gør det om, og få erstatning for min olie?

Slibe og indfarve længst ude bare? Det tror jeg bliver svært... og ingen vil nok gøre det, hvis du skal kræve dem for penge, hvis det ikke bliver godt..

Hvor bor du?

Nej, hele gulvet skal slibes om,

Bor i Skaraborg

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.