S
H hul sagde:
Byggs A-hus med eller utan krydslagt lægte?
Kan du ikke læse min fejlskrevne tekst nu?

S
Synes det bare er sjovt med disse skolebænk chefer. Som i princippet bare siger til ting.

H
SBH sagde:
Kan du ikke læse min fejl skrevet tekst nu?
Det var bare et spørgsmål for jeg vidste ikke, om han svarede på det, du skrev forkert, eller når du ændrede dig.

Forresten kan du ikke svare på, hvorfor stålprofilerne, når man monterer facadeplader/sten etc. er perforerede?

H
Synes absolut ikke admin skal slette noget.
Del sådan op tråden i forskellige tråde.
Det er jo et aktuelt emne, så det burde forblive.

Snarere rydde lidt op i indlæg så fald, hvis man vil gøre noget.

H hul sagde:
Urimelig spørgsmål, hvordan skal jeg kunne vide hvor meget fugt din facade slipper igennem?
Dit byggeri kan være en rigtig fuskebyggeri, så kræves der selvfølgelig en større luftomsætning.

Ventilerer du ikke fugten væk, så får du en et-trins tætnet konstruktion, og det er vi nok enige om, at du ikke vil have.
Jeg skrev ikke om min facade, om det er et fuskebyggeri eller ej har vel ikke noget med forskersperspektiverne at gøre?????

Det jeg ønskede at tage op, er om tallene, dvs. luftomsætning, er nok for alle alternativerne, eller hvilket niveau man eventuelt skal stræbe efter. Men du ville tale om min facade, mit fuskebyggeri eller om den lækker fugt/vand, hvilket er helt uinteressant......

H hul sagde:
Byggs A-hus med eller utan korslagd läkt?
Indlæg 15 er et billede af A-hus væg. De gør som Isover foreskriver.

H
R RoBo sagde:
Indlæg 15 er et billede af A-hus væg. De gør som Isover foreskriver.
Okay så ved jeg det

S
R roli sagde:
Jeg skrev ikke om min facade, om det er et fuskebyggeri eller ej har vel ikke noget med forskertallene at gøre?????

Det jeg ville tage op er om tallene, dvs. luftomsætning, er tilstrækkelige for alle alternativerne eller hvilken niveau man eventuelt skal stræbe efter. Men du ville tale om min facade, mit fuskebyggeri eller om den lækker fugt/vand hvilket er helt uinteressant......
Forskning sker med en bagtanke. En virksomhed hjælper til med sin "viden".

S
H hul sagde:
Okay, det ved jeg
Du har sikkert husmanskost tæt ved hånden. Hvad skrives der dér?

H
R roli sagde:
Jeg skrev ikke om min facade, om det er et fuskebyggeri eller ej har vel ikke med forskertallene at gøre?????

Det jeg ville tage op er om tallene, dvs. luftomsætning, er tilstrækkeligt for alle alternativer eller hvilket niveau man eventuelt skal stræbe efter. Men du ville tale om min facade, mit fuskebyggeri eller om den lækker fugt/vand, hvilket er helt uinteressant......
Det var et eksempel.
Man kan ikke sætte et tal på, hvad der er okay luftomsætning, for det afhænger jo af så mange parametre.
Type af facade, geografisk beliggenhed, står huset på en bakke eller ej, tætbeboet område?

Men når der findes forskning, som viser, at kun horisontal forskalling ikke er okay, så ville jeg have fulgt det.
Hvorfor er stålprofiler ellers altid perforerede?

H
SBH sagde:
Forskning sker med en baktanke. Et firma hjælper til med sin "viden".
Du mener, at det er de frygtelige læktleverandører, som er i gang og vil sælge mere lækt?

H
SBH sagde:
Du har sikkert husmandskost tæt på. Hva skriver de der
Hvorfor svarer du ikke på hvorfor stålprofiler er perforerede?

S
H hul sagde:
Hvorfor svarer du ikke på, hvorfor stålprofiler er perforerede?
Husama

S
H hul sagde:
Hvorfor svarer du ikke på, hvorfor stålprofiler er perforerede?
Hvorfor tager du et montage, hvor du har helt andre forudsætninger?
Der findes skiver, som skal monteres med T profiler. For at de skal være tætte.

S
SBH sagde:
Du har säkert husmanskost nära till hands. Va skrivs det där
Det skal stå Husama.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.