35,582 læst ·
47 svar
36k læst
47 svar
Akustikpanel købt på Bauhaus
Har I fået styr på duften? Oplever lignende i vores soveværelse.S Smulan74 sagde:Hej vi har lavet en fondvæg i vores soveværelse af Akustikpanel fra Bauhaus (Fibrotech)i valnød.
Efter et stykke tid begynder det at lugte stærkt fra væggen som brand røg..
Vi sover altid med åbent vindue så der er god ventilation.
Vi er så tilfredse med udseendet men lugten er stærk så vi låner en ozonair for at fjerne lugten men den forsvinder ikke.
Vi kontakter Bauhaus som siger at i skal ventilere selvom vi beskriver at vi har sovet med åbent vindue og brugt ozon air.
Der er ikke noget galt med produktet ifølge dem.
Vi hører fra os igen, og de nægter fejl, men vi påpeger igen, og så siger de, at vi skal tage væggen ned og komme ind med den...
Er I flere derude, der har haft problemer med lugt fra disse?
Skal vi nu tage væggen ned som tog en dag at sætte op for at evt. måske få en ny?
Hvis der nu ikke er noget galt med dem hvad siger at den næste ikke stinker?
Og hvem står for omkostninger frem og tilbage til varehuset og at sætte den op igen?
Tak for det hurtige svar! Ja, vi havde en duft lige da vi satte panelen op, så stille. Nu er denne "røgagtige" ubehagelige duft dukket op, så vi må se, om det falder til ro. Tak igen.kaked08 sagde:
Klik her for at svare