Hej,
Förstagångs husägare sen i juli ifjol av en total renoverad 70-tals villa.
Novis på det mesta som kommer husägandet till. När jag då googlat mina bryderier har jag allt som oftast hamnat på detta grymma forum. Lika bra jag drar till med första inlägget.
Har problem med en sten yttertrappa som har rört sig mycket i samband med frosten. Nu trycker den översta stenen mot dörrlisten/karmen. Om någon vänlig har möjlighet att kika på bilderna och förklara hur akut är det och åtgärda och varför? Samt hur fasiken går man till väga?