Ytterdörren som ingår (polardörren med fönster), är ni nöjda med den eller ångrar ni er att ni inte köpte en annan? Vi skulle gärna ha en annan ytterdörr men frågan är hur nödvändigt det egentligen är (teakdörren som tillval utgick för ett halvår sedan
cirka >:() och om den som ingår har en ok kvalitet  ???

Detta är alltså en fråga, om än lite krångligt ställd.
 
måste säga att ytterdörren är helt ok.inte värt att byta den.då finns det andra saker man kan uppgradera.
 
Jag måste säga att jag blev glatt överraskad att dörren var så fin som den är.
Jag ångrar inte att jag tog standardytterdörren.
Den passar verkligen till huset...
Och JA, den håller kvalitén...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.