Ytterdörren som ingår (polardörren med fönster), är ni nöjda med den eller ångrar ni er att ni inte köpte en annan? Vi skulle gärna ha en annan ytterdörr men frågan är hur nödvändigt det egentligen är (teakdörren som tillval utgick för ett halvår sedan
cirka >

) och om den som ingår har en ok kvalitet ???
Detta är alltså en fråga, om än lite krångligt ställd.