hej. Har problem med läckage vid låset på ytterdörren och behöver hjälp hur det åtgärdas.
Är det någon/några skruvarna på motsvarande sida som behöver justeras?
Tacksam för hjälp
Är det någon/några skruvarna på motsvarande sida som behöver justeras?
Tacksam för hjälp
Tack för svar. Det drar in kalluft. Resten av dörren är tät men just vid låset drar det in väldigt mycket kallluft
Ska mäta och återkommer
Ska mäta och återkommer
Har även ett ovanför och under slutblecket som används när handtaget lyfts, men där har jag inte så mycket drag av kalluft. Det är primärt vid handtaget/låset det drar
Klicka här för att svara





