Det är så att jag byggt ett litet skrin i teak och lönn, nu har jag kommit till ytbehandlande skedet och har då en del frågor. (Jag vill förstärka kontrasterna mellan träslagen. Jag vill inte lacka.)
Om jag skulle vilja olja in skrinet, vilken olja skulle då ni rekommendera?
Om jag skulle vilja vaxa skrinet, vilket vax skulle ni då rekommendera?
Om jag skulle vilja olja in skrinet, vilken olja skulle då ni rekommendera?
Om jag skulle vilja vaxa skrinet, vilket vax skulle ni då rekommendera?
Klicka här för att svara
