Inför rådande badrumsrenovering så beställde jag Ymer 75mm och så monteringsplattan 2014.
Men nu fick jag lite tolkningsproblem, på rinkaby så kan man ha alla 150 brunnar till 2014 exkl saga och rot om man inte har förhöjning.
Sen om man kollar in brunnen på purus sida står det att i träbjälklag ska man ha multi 300.
Så nu blir jag lite osäker om jag ska svänga in på byggladan och hugga en oden brunn istället.
Någon som har koll typ @Krilleman eller @nino
Men nu fick jag lite tolkningsproblem, på rinkaby så kan man ha alla 150 brunnar till 2014 exkl saga och rot om man inte har förhöjning.
Sen om man kollar in brunnen på purus sida står det att i träbjälklag ska man ha multi 300.
Så nu blir jag lite osäker om jag ska svänga in på byggladan och hugga en oden brunn istället.
Någon som har koll typ @Krilleman eller @nino
Jo det är ju just den där biten som gjorde mig lite fundersam då rinkaby säger att alla brunnar passar förutom saga och rot då man inte kör med distansringen.
Ska ha matta och då blir det släta sidan utan distansring.
Vet inte om jag är extra trög men ned matta så ska det ju passa enligt rinkaby.
Nu är det ju inga pengar att köpa en ny brunn
Ska ha matta och då blir det släta sidan utan distansring.
Vet inte om jag är extra trög men ned matta så ska det ju passa enligt rinkaby.
Nu är det ju inga pengar att köpa en ny brunn
Klicka här för att svara
