1 510 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
YardForce SA1200 PRO Bra?
Har tänkt köpa en robotgräsklippare och såg att YardForce SA1200 PRO har fått bäst i test men hittar inte så mycket recensioner om vad folk tycker om den så blir lite osäker. Någon som har den, Vad tycker ni?
Jag hade innan en Stiga stig 1200 som gjorde allt utom att klippa gräs.Köpte sedan en yardforce 1200 pro och är otroligt nöjd,nu kan jag äntligen njuta av en klippt gräsmatta när jag åker till min sommarstuga/SvenA Amby skrev:
Det var en tunn recension. Kan du inte berätta mer hur klipparen funkar?H hunter8 skrev:
DEtt kan du läsa om i manualen.För mig ska en robotgräsklippare fungera i alla lägen eftersom jag har 34 mil till min sommarstuga,minsta strul blir ett jätteproblem när man har långt att åka.Den här är hittills problemfri,och klipper snyggt,hittar laddstationen och är lätt att programmera,jag vet inte vad du vill veta,jag är ingen robotmekaniker.mvh Sven
OK. Det hade ju varit intressant att få lite mer info om hur den fungera och beter sig på din tomt. Klippkvalité, drifttid, hur den klarar lutning mm.H hunter8 skrev:DEtt kan du läsa om i manualen.För mig ska en robotgräsklippare fungera i alla lägen eftersom jag har 34 mil till min sommarstuga,minsta strul blir ett jätteproblem när man har långt att åka.Den här är hittills problemfri,och klipper snyggt,hittar laddstationen och är lätt att programmera,jag vet inte vad du vill veta,jag är ingen robotmekaniker.mvh Sven
Drifttid är mkt bra efter 3 tim arbete som den klipper var dag så har den 35% batteri kvar när den går mot laddstationen.Klippkvaliten är jag mkt nöjd med och min sommarstugetomt är det många ställen med rejäl lutning på men den klarar det galant.Jag kan då rekomendera denna robot och är helnöjd,vilket känns bra då jag var så missnöjd med stiga stig innan som dessutom kostade mer än dubbeltE etompau skrev:
Klicka här för att svara