Hej, har ett problem med mitt Yale L3. Efter att jag kopplat den med med Yale appen så vägrar den öppna upp med kod.

Jag har testat följande:

1.) Återställt låset 3x gånger.
2.) Konfat in passer-kod (master-kod separat).
3.) Testat att logga in, något som funkar kanon.
4.) Kopplat ihop med Yale-appen.
5.) Kan öppna upp med Yale appen och låsa men knappsatsen avger bara ett kort ljud när jag knappar in koden, men låser ej upp heller.

Notera: Den accepterar heller ej Master-koden efter att man kopplat ihop låset med appen.

Någon som haft liknande problem?

P Petkoljub skrev:
Hej, har ett problem med mitt Yale L3. Efter att jag kopplat den med med Yale appen så vägrar den öppna upp med kod.

Jag har testat följande:

1.) Återställt låset 3x gånger.
2.) Konfat in passer-kod (master-kod separat).
3.) Testat att logga in, något som funkar kanon.
4.) Kopplat ihop med Yale-appen.
5.) Kan öppna upp med Yale appen och låsa men knappsatsen avger bara ett kort ljud när jag knappar in koden, men låser ej upp heller.

Notera: Den accepterar heller ej Master-koden efter att man kopplat ihop låset med appen.

Någon som haft liknande problem?
Det är väll så att allt styr genom appen när du anslutit den & själva inställningsmöjligheterna via knappsatsen helt försvinner då…
Testat att lägga in användare & koder via appen?.. Då borde det funka sen!

C CNystrom skrev:
Det är väll så att allt styr genom appen när du anslutit den & själva inställningsmöjligheterna via knappsatsen helt försvinner då…
Testat att lägga in användare & koder via appen?.. Då borde det funka sen!

• Mobilskärmsbild visar inställningar för användaråtkomst med knappen "TA BORT ANVÄNDARE".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av en gästlista på en mobilapp med suddade texter och profilbilder, med en bakgrunds vy av ett rött hus och snö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.