märkte det jag med
En annan tanke är ju att det är överbelastning på servern då folk skulle sätta igång med renoveringar på nyårsafton med skumpan i ena näven å bärsen i den andra, och nu behöver alla dessa människor hjälp och skriver här på forumet, kanske?
En annan tanke är ju att det är överbelastning på servern då folk skulle sätta igång med renoveringar på nyårsafton med skumpan i ena näven å bärsen i den andra, och nu behöver alla dessa människor hjälp och skriver här på forumet, kanske?
Redigerat av moderator:
Per som sätter upp en utvecklingsmiljö med tanke på katalognamnet?
http://www.byggahus.se/forum/982302-post57.html
http://www.byggahus.se/forum/982302-post57.html
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Vi hade just en oförutsedd driftsstörning. Webhotellet hjälpte oss att lägga upp en utvecklingsmiljö.
Klicka här för att svara
