Verkar som något gått sönder, klickar man på forumlänken på startsidan så får man bara upp en directory-listning?

Drack servern för mycket champange vid nyår måntro? :D
 
  • byggahusforum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
W
märkte det jag med
En annan tanke är ju att det är överbelastning på servern då folk skulle sätta igång med renoveringar på nyårsafton med skumpan i ena näven å bärsen i den andra, och nu behöver alla dessa människor hjälp och skriver här på forumet, kanske?
 
Redigerat av moderator:
joflopp skrev:
Per som sätter upp en utvecklingsmiljö med tanke på katalognamnet?
[länk]
Ja, den tanken slog mig också faktiskt. :cool:
 
Vi hade just en oförutsedd driftsstörning. Webhotellet hjälpte oss att lägga upp en utvecklingsmiljö.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.