Har uppmärksammat att det politiska forumet tycks vara nedstängt. Hittar inga trådar. Lite synd med tanke på att regeringsskifte har skett i Sverige (för den som missat det består den nya regeringen av Socialdemokraterna och Miljöpartiet), vilket gör att nya färdriktningar utstakas. Eftersom politiker från alla riksdagspartier (Vänsterpartiet, Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Folkpartiet, Centerpartiet, Kristdemokraterna, Moderaterna och Sverigedemokraterna) debatterade bostadspolitik i forumet strax innan valet vore det intressant att se sedan hur de olika partierna agerar. Det kan även vara intressant att diskutera bostadspolitiska reformer som kommer framöver.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.