Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
I hydroforen sitter det en i byggd flottör (se bild) för att säkerställa rätt luftmängd.
I toppen av flottören är det två hål där en har en plastskruv och den andra en plastskruv med nippel. Båda släpper ut luft och är i så mjuk plast att de inte går att dra. Hur ska man göra med dom? Lim? Jag har ju förstått att den ska reglera luften själv men nät den blåser ut luft från gängorna känns det fel. Hålet på luftnippeln släpper också luft.
Toppen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I toppen av flottören är det två hål där en har en plastskruv och den andra en plastskruv med nippel. Båda släpper ut luft och är i så mjuk plast att de inte går att dra. Hur ska man göra med dom? Lim? Jag har ju förstått att den ska reglera luften själv men nät den blåser ut luft från gängorna känns det fel. Hålet på luftnippeln släpper också luft.
Toppen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Drog fyra varv gängtejp. Känns sådär men det är tätt.
Klicka här för att svara
