R Robert-san01 skrev:
Jag åkte driekt från VW till BMW och beställde en 520 efter de försökt lura mig på service som inte behövdes.

Lovade mig själv att aldrig mer köpa en VAG (utom Porsche eller Lamborghini ) igen.
Så för att en mekaniker på en återförsäljare som missbedömt livslängden så byter du märke för att hoppas de inte säger de är slitna förens du står med trasiga bromsar?

• Gilla
Patrik V.
  • Laddar…
S
MrJay MrJay skrev:
Problem med fukt i framstrålkastarna, Audi/VW verkstan ville byta ut dessa för 10.000kr, fixade det själv med två O-ringar för 6kr.
Det tråkiga är att dom då tar dina gamla lyktor också, och säljer dem som "bättre begagnade" till nästa kund som har problem med lyktorna. Så det gör ju stora pengar på det där viset

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
B larry78 skrev:
Så för att en mekaniker på en återförsäljare som missbedömt livslängden så byter du märke för att hoppas de inte säger de är slitna förens du står med trasiga bromsar?
Tror du blandar ihop inläggen. I mitt fall var det en extra oljeservice á 8000kr de hade gjort då det skulle göras enligt dem, men inte enligt VW. Bromsarna var det inte tal om.

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
G
Måste vara ett vanligt fel på passater då min fjäder också var "av" men det var en MECA verkstad som såg det när jag bytte däck.

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
Måste vara ett vanligt fel på passater då min fjäder också var "av" men det var en MECA verkstad som såg det när jag bytte däck.
Bägge mina bak var av, men det såg jag själv någon månad efter besiktningen :sweat: (2011 passat)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.