Hej!
Har en pool som jag byggde förra året men utan uppvärmning. Nu har jag köpt solpaneler som ja tänkt att koppla till en vvx. poolen rymmer 21m3 vatten och min fråga lyder då. Hur pass stor platt vvx ska man ha? antingen i kw lr i antal rader på vvx. har även tänkte senare skede att köpa mig en värme pump som jag ska samman koppla med solpanelerna.
mvh