Nu är det inte jag som har installerat. Jag har bara åkt på felsökningen.
Schema satt på baksidan av brytare och det är rätt kopplat som sagt. Jag provade tipset att ta bort ut-fasen och sen vrida. Säkringen gick inte. Jobbade mig framåt och upptäckte felet:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Första armaturen var felkopplad. Fas och nolla på samma sida. Efterföljande armaturer var rättkopplade. Första kanske åkte upp en måndag morgon eller fredag eftermiddag
Tack för hjälpen!