R roke #46 Medlem · stockholm · 2 212 inlägg 26 dec 2008 14:25 roke Medlem stockholm 2 212 inlägg 26 dec 2008 14:25 #46 Jag håller med.
M Matss #47 Medlem · Dalarna · 3 472 inlägg 26 dec 2008 17:40 Matss Medlem Dalarna 3 472 inlägg 26 dec 2008 17:40 #47 Bra
Majgårdarna #48 Medlem · x · 4 010 inlägg 26 dec 2008 19:23 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 26 dec 2008 19:23 #48 Jag håller med. Jag har en kamrat som är riktigt störd på sin syr som börjar kyla när han vill maxa tanken.
Jag håller med. Jag har en kamrat som är riktigt störd på sin syr som börjar kyla när han vill maxa tanken.
knekten #49 Medlem · östergötland · 1 292 inlägg 26 dec 2008 19:43 knekten Medlem östergötland 1 292 inlägg 26 dec 2008 19:43 #49 Säg åt han får dra ut givarn när han ska maxa