Planerar en renovering av köket och har klurat på vitvaror. Finns det någon som har erfarenhet eller har kännedom om följande produkter:

Siemens ET651EE11E - glaskeramikhäll
http://www.tretti.se/vitvaror/inbyggnadshallar/glaskeramikhallar/siemens-et651ee11e

Siemens HF25M6R2 - svart inbyggnadsugn
http://www.tretti.se/vitvaror/mikrovagsugnar/inbyggnad/siemens-hf25m6r2

Siemens LU19050 - underbyggnadsfläkt
http://www.tretti.se/vitvaror/koksflaktar/underbyggnadsflaktar/siemens-lu19050

Siemens KI38VA50 - kyl/frys för inbyggnad
http://www.tretti.se/vitvaror/kombinerad-kyl-frys/kyl-over-frys/siemens-ki-38va50

Gram OMI 60-23T - integrerad diskmaskin
http://www.tretti.se/vitvaror/diskmaskiner/60-cm-bred/gram-omi-60-23-t

Jag funderar främst på diskmaskinen och hällen. Jag brukar i allmänhet vara lite skeptisk till varor som ligger i botten av prissegmentet. Men såvitt jag kan bedöma är prestandan på diskmaskinen god i förhållande till priset. Har jag missat något?

Ungefär samma funderingar har jag om hällen från Siemens. Inte heller här kan jag av den tekniska specen utläsa att den saknar något i förhållande till de dyrare hällarna (jag är medveten om att det inte är en induktionshäll) och av bilden att döma tilltalar den mig utseendemässigt.

Tacksam för synpunkter
 
Hej, hur gick det, köpte du någon av dom här produkterna och isåfall, har du något att säga om dom?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.