Jag funderar främst på diskmaskinen och hällen. Jag brukar i allmänhet vara lite skeptisk till varor som ligger i botten av prissegmentet. Men såvitt jag kan bedöma är prestandan på diskmaskinen god i förhållande till priset. Har jag missat något?
Ungefär samma funderingar har jag om hällen från Siemens. Inte heller här kan jag av den tekniska specen utläsa att den saknar något i förhållande till de dyrare hällarna (jag är medveten om att det inte är en induktionshäll) och av bilden att döma tilltalar den mig utseendemässigt.