2 129 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Vitt barbord
Gör ett eget av en bänkskiva (beställs enkelt t.ex. från Agelito), fäst ena kanten i väggen med list eller diskreta konsoler, och två ben i andra änden (t.ex. Beslagdesign har bordsben som är 110 cm höga).
Kanon. Ska absolut kolla det. Tror jag vill ha ben på båda sidor så att säga, så det blir fristående.StockholmM skrev:
Tittar lite på IKEA och man kanske skulle kunna gå på en bänkskiva i vitt och hitta ben till.
Men kanske upplevs som konstigt med en bänkskiva på ett bord, eller man tänker inte på det (material, kanter etc.)
De är 63,5 cm breda, men det skulle jag kunna leva med. Längden kapar man själv.
Kostar 400:-
Men kanske upplevs som konstigt med en bänkskiva på ett bord, eller man tänker inte på det (material, kanter etc.)
De är 63,5 cm breda, men det skulle jag kunna leva med. Längden kapar man själv.
Kostar 400:-
Du kommer inte bli nöjd med det du tänker dig. Jag gissar att man ska kunna sitta mittemot varandra och äta. Då är 63,5 cm för smalt. Du behöver alltså en måttbeställd bänkskiva. Blir väsentligt dyrare men väldigt mycket bättre.Joaquin skrev:
Om du gillar stativet, köp Billsta-bordet från Ikea (kostar ju ändå inte mer än fyra vettiga ben) och byt skivan mot det format du vill ha.
Stativet känns som det lilla problemet.
Sambon säger samma om bredden. Tanken är just att få in det på ett visst ställe och då kan det inte vara för brett.
Dumt planerat kök/fönster gör att jag har svårt för att hitta en bra lösning på vad man ska ha
Sambon säger samma om bredden. Tanken är just att få in det på ett visst ställe och då kan det inte vara för brett.
Dumt planerat kök/fönster gör att jag har svårt för att hitta en bra lösning på vad man ska ha
Klicka här för att svara