Hej!
Vi gjorde ett litet "fynd" och fick detta bord gratis.
https://www.ellos.se/ellos-home/matbord-annilina-180x90-cm/1541679-03
Tyvärr finns det en del ojämnheter resp ffa vattenfläckar. Vi vet att bordet inte kan bli som nytt och det är bara tunn faner men kan man ändå göra något med den. Sliper våga man nog inte, eller gör man det lite grann? Sedan olja in med vitpigmenterad olja? Går det utan att ha slipat innanoch kan det ge ett bra resultat?
Vilken olja hade ni valt? Osmos hårdvax eller kanske Norrgavels? Norrgavel har ett fläckborttagningsmedel och sedan en vitoljat. Någon som har erfarenhet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder