Det är inte alltid som min PowerMaster vaknar när jag skickar SMS "från appen" att den ska vakna, någon som har tips på vad det kan bero på ? Det tar en ganska lång stund med "Ansluter" och sedan står det åter igen "Tryck för att ansluta". Det känns som att första gången har den lättare för att ansluta, men har den somnat igen så är det svårt att få kontakt igen - det kan gå men det tar då ett tag (men oftast ingen kontakt). Jag har ganska gammal mjukvara, version 15 tror jag, om det kan vara till någon ledning.

Jag får exempelvis inga bilder i appen från kameran. (Men det vet jag om...)

Man man uppgradera mjukvaran ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.