Hej, har precis blivit med 24kvm växthus och i sköteselråden står det följande:
"Vintersäkra genom att placera en stötta i mitten av växthuset upp mot taknocken"
Använder ni stötta under vintern, hur ser den ut och var köpte ni den?
"Vintersäkra genom att placera en stötta i mitten av växthuset upp mot taknocken"
Använder ni stötta under vintern, hur ser den ut och var köpte ni den?
Puffar till tråden.
Hur gör ni med stötta växthus under vintern? Någon form av stöd för att taket inte ska rasa in?
Hur gör ni med stötta växthus under vintern? Någon form av stöd för att taket inte ska rasa in?
Klicka här för att svara

