Eftersom det nästan alltid dubbelpostas i tavlorna Villalarm och Teknik kan man utan förlust ta bort Villalarm. Gör bara forumet oöverskådligare med onödiga tavlor.
Tjyvar är väl också intresserade av det som skrivs om villalarm för att via andra inlägg lokalisera personen och för att läsa om larmens svagheter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.