Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Åh, vad trist. Ha en bra semester och försök koppla bort badrummet under tiden.

Det lovar jag :thumbup:

Ha en skön semester och ladda dina "batterier" ordentligt för du lär behöva dem när du kommer tillbaka och skall "jaga" den där s.k godkända firman......::beer:

Ja strunta i badrummet ett tag nu, det löser sig
Vill gärna ha några bilder från kryssningen men det kan du lägga upp när du är hemma

Ursäkta men jag började skratta när jag läste om felaktigt fall.
De borde varit extra noga när de gjorde om allt.
Är det kanske 3:de gången gillt som gäller.

Man borde vara mån om att ta tillvara på sin "andra chans".. :( men finns folk till allt.. sicket shit (men tur att ni skulle besiktiga precis..). Ni får spara duschväggarna till nästa badrumsrenovering :) (brukar finnas två?) och ta duschkabin här (om det inte tillåts att göra om igen).. trist hur som helst!

Skit i det nu och ta tillvara på semestern!
Honeymooooonnnnnnn... :P

(jag tog 300 bilder tror jag på vår kryssning, en vecka, ni har två veckor.........slå det vettja :) )

Ha så kul!
/S

Snigla skrev:
(jag tog 300 bilder tror jag på vår kryssning, en vecka, ni har två veckor.........slå det vettja :) )

/S
Vi kryssade inte men ca 1440 bilder blev det på 4 veckor när vi åkte på bröllopsresa...

Fast nu är vi långt från ämnet :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
-RB- skrev:
Vi kryssade inte men ca 1440 bilder blev det på 4 veckor när vi åkte på bröllopsresa...

Fast nu är vi långt från ämnet :)
Fortfarande utanför ämnet men för att ge TS något att sikta på....

När vi var på Nya Zeeland förra våren så blev det strax över 3100 bilder, för mig, på 3 veckor. Övriga familjens bilder ej inräknade.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
-RB- skrev:
Jag får ju erkänna här att av de 1440 bilderna var bara ett 30-tal värda att framkalla. Det är ju det bästa med digitala bilder att man kan ta många bilder på samma motiv med olika exponeringar, vinklar, zoomningar etc för att sen plocka ut de bästa.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Frugan har 3 kameror med sig så vi får se vart det slutar :)

• Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Hade jag med: systemkameran, kompaktkameran o mobben hehe :D fota på!

Det ska vi göra. Nu förbereder vi så husvakterna ska trivas. Hela huset kommer städas från grunden. Gräsmattan kommer mossrivas. Det ska bytas någon blandare på gästtoaletten och lite annat gött. Så huset kommer vara kanonfint när vi kommer hem :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
-RB- skrev:
Jag får ju erkänna här att av de 1440 bilderna var bara ett 30-tal värda att framkalla. Det är ju det bästa med digitala bilder att man kan ta många bilder på samma motiv med olika exponeringar, vinklar, zoomningar etc för att sen plocka ut de bästa.
Finns ett uttryck för det, "Spray and pray"! ;)

• Gilla
Marcussjogren
  • Laddar…
Helt sanslöst med ditt badrum ju. Hoppas det löser sig!

Hehe jag fotade en flyguppvisning och kom hem med ungefär 2500 bilder på en eftermiddag... Har fortfarande inte sorterat färdigt det projektet och lär väl aldrig göra det heller...

Pissigt med badrummet, det är så jäkla surt med hantverkare ibland. Man förväntar sig ju att de ska vara bra på det de gör men ofta gör man det faktiskt bättre själv...

• Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.