915 773 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Man borde vara mån om att ta tillvara på sin "andra chans"..
men finns folk till allt.. sicket shit (men tur att ni skulle besiktiga precis..). Ni får spara duschväggarna till nästa badrumsrenovering
(brukar finnas två?) och ta duschkabin här (om det inte tillåts att göra om igen).. trist hur som helst!
Skit i det nu och ta tillvara på semestern!
Honeymooooonnnnnnn...
(jag tog 300 bilder tror jag på vår kryssning, en vecka, ni har två veckor.........slå det vettja
)
Ha så kul!
/S
Skit i det nu och ta tillvara på semestern!
Honeymooooonnnnnnn...
(jag tog 300 bilder tror jag på vår kryssning, en vecka, ni har två veckor.........slå det vettja
Ha så kul!
/S
Fortfarande utanför ämnet men för att ge TS något att sikta på....-RB- skrev:
När vi var på Nya Zeeland förra våren så blev det strax över 3100 bilder, för mig, på 3 veckor. Övriga familjens bilder ej inräknade.
Jag får ju erkänna här att av de 1440 bilderna var bara ett 30-tal värda att framkalla. Det är ju det bästa med digitala bilder att man kan ta många bilder på samma motiv med olika exponeringar, vinklar, zoomningar etc för att sen plocka ut de bästa.-RB- skrev:
Det ska vi göra. Nu förbereder vi så husvakterna ska trivas. Hela huset kommer städas från grunden. Gräsmattan kommer mossrivas. Det ska bytas någon blandare på gästtoaletten och lite annat gött. Så huset kommer vara kanonfint när vi kommer hem 
Finns ett uttryck för det, "Spray and pray"!-RB- skrev:
Hehe jag fotade en flyguppvisning och kom hem med ungefär 2500 bilder på en eftermiddag... Har fortfarande inte sorterat färdigt det projektet och lär väl aldrig göra det heller...
Pissigt med badrummet, det är så jäkla surt med hantverkare ibland. Man förväntar sig ju att de ska vara bra på det de gör men ofta gör man det faktiskt bättre själv...
Pissigt med badrummet, det är så jäkla surt med hantverkare ibland. Man förväntar sig ju att de ska vara bra på det de gör men ofta gör man det faktiskt bättre själv...