915 773 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Gott att ha dig hemma igen, Ramnemark!
Håll dig nu i Halland resten av året är du snäll.
http://www.gp.se/nyheter/världen/13-döda-i-helikopterkrasch-1.274882
Håll dig nu i Halland resten av året är du snäll.
http://www.gp.se/nyheter/världen/13-döda-i-helikopterkrasch-1.274882
Nu är jag hemma igen.
Vi kommer hem till ett totalstädat hus. Allt är tvättat, dammtorkat, fönsterputsat, våttorkat, det har bytts gamla blandare och gräsmattan har mossrivits.
Stor eloge till svärföräldrarna, låter som jag behöver åka på semester oftare
.
Resan har varit fantastisk.
Först 8 dagar i Miami mitt på Ocean Drive, Miami Beach. Det har shoppats massa, det har skjutits med automatgevär, det har ätits så in i h"vete mycket mat. Sen vidare på kryssning och besök i Bahamas, St Thomas och St Maarten med världens största skepp. Jag kan varmt rekommendera Royal Caribbean till andra som funderar på att kryssa. Och av de öar vi var på var St Maarten överlägset bäst (EU vettu
)
Kostnad för kalaset =
3 kg extra på magen :x :wow:
Vi kommer hem till ett totalstädat hus. Allt är tvättat, dammtorkat, fönsterputsat, våttorkat, det har bytts gamla blandare och gräsmattan har mossrivits.
Stor eloge till svärföräldrarna, låter som jag behöver åka på semester oftare
Resan har varit fantastisk.
Först 8 dagar i Miami mitt på Ocean Drive, Miami Beach. Det har shoppats massa, det har skjutits med automatgevär, det har ätits så in i h"vete mycket mat. Sen vidare på kryssning och besök i Bahamas, St Thomas och St Maarten med världens största skepp. Jag kan varmt rekommendera Royal Caribbean till andra som funderar på att kryssa. Och av de öar vi var på var St Maarten överlägset bäst (EU vettu
Kostnad för kalaset =
3 kg extra på magen :x :wow:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder