Status
Inte öppen för fler kommentarer.
LillaSandra skrev:
Fantastiskt jobb måste jag säga, jättekul att följa arbetet!
Tack ska du ha :)

Följer och ska bli intressant att de hur det blir med mattan :)

Jarlsgård skrev:
Följer och ska bli intressant att de hur det blir med mattan :)
Jag har inte helt bestämt mig för vilken matta det blir, men det lutar åt denna kombinationen:

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

D
Nice nice!!!

Hur funkar det med plastmatta? Behöver man något tätskikt undertill eller lägger man den direkt på flytspacklet?

danpih skrev:
Nice nice!!!

Hur funkar det med plastmatta? Behöver man något tätskikt undertill eller lägger man den direkt på flytspacklet?
Våtrumsmatta är tätskiktet så det behövs inget under. Den svetsas väll ihop i skarvarna tror jag :)

• Gilla
danpih
  • Laddar…
Satsuki
Ramnemark skrev:
Alternativt denna på väggen:

[bild]
Är det en tapet eller matta?
Riktigt, riktigt snygg! Hur mörk/ljus är den i verkligheten (känns som att bilden är tagen i ganska stark belysning...)

KristinaRT skrev:
Är det en tapet eller matta?
Riktigt, riktigt snygg! Hur mörk/ljus är den i verkligheten (känns som att bilden är tagen i ganska stark belysning...)
Det är matta. Det är från en tråd här på BH. Ska se om jag hittar vilken...

Edit.
Hittade den. Det är tråden av thomasbackstrom som finns här (Fler bilder på badrummet)

Redigerat:
Så här ser första kombinationen ut hos rickardg ifrån hans tråd här på BH

P1000069.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
Gillar tapeten men har svårt för sådana mattor :) i o med att man går på den och den ser ut som skiffer men inte känns som det ger en kass känsla inom mig :P

Det blir nog den kombinationen.
Vi vill ha matta på ovanvåningen så blir det kakel/klinker i gäst-wc och dusch när det är dags att renovera bottenvåningen (Upptäckte att väggarna är isolerade från insidan:confused: )

Satsuki
Ramnemark skrev:
Det är matta. Det är från en tråd här på BH. Ska se om jag hittar vilken...

Edit.
Hittade den. Det är tråden av thomasbackstrom som finns här (Fler bilder på badrummet)
Tack för länk och bild, den bevarar frågan bra.
Det är riktigt snyggt! Något att komma ihåg om 1-2 år när vi ska göra vid badrumet :thumbup:

KristinaRT skrev:
Tack för länk och bild, den bevarar frågan bra.
Det är riktigt snyggt! Något att komma ihåg om 1-2 år när vi ska göra vid badrumet :thumbup:
Inga problem :)

Se till så att alla väggar är i lod om du ska ha den mattan, inte många mattläggare som gillar att sätta den...

Mr R - har du provat "rörlampan" än?? :D nyfiken på om den funkade bra.. (eBay) .. som sagt lite sugen på att beställa nått liknande! Funkade "elen" bra? (alltid lite skumt att beställa elgrejer utomlands tycker jag)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.