915 751 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Som kontorskrigare så ser det där inte så bekvämt ut 
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Kanske en affärsidé att öppna lunchbistro på de där plattformarna?
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Idag har jag målat några brädor och spikat upp en. Sen fick jag hjälpa farmor i hennes sommarstuga.
Så är det när man är enda barnet/barnbarnet som bor kvar i samma stad. Många som behöver hjälp. Kan man fakturera syskonen/kusinerna? :wow: :x
Så är det när man är enda barnet/barnbarnet som bor kvar i samma stad. Många som behöver hjälp. Kan man fakturera syskonen/kusinerna? :wow: :x
Nej men du förtjänar rätten att vara bitter i kommande arvsuppdelning när storstadssläkten krigar om minsta penning och värderar din insats noll ..Ramnemark skrev:
Långsamt framåt
Ja det ser inte så mycket ut men det tar tid med alla utsågningar av fönsterbleck och bjälkar och annat.
Men nu är alla brädor runt fönstren färdiga och det som återstår är knutbrädorna och de små bitarna ovanför fönstren.
När jag kommer hem från nästa tur blir det fönstersmygarna och målning av panelen till garaget
Ja det ser inte så mycket ut men det tar tid med alla utsågningar av fönsterbleck och bjälkar och annat.
Men nu är alla brädor runt fönstren färdiga och det som återstår är knutbrädorna och de små bitarna ovanför fönstren.
När jag kommer hem från nästa tur blir det fönstersmygarna och målning av panelen till garaget
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hehe jag vet inte hur erfaren jag är av att bygga. Köpte huset för 2,5 år sedan. Innan det hade jag nästan aldrig byggt något. Jag är elektriker så jag har ju sett på jobbet hur man gör men sen är det bara att pröva sig fram. Har ett gäng snickare i närmaste vänskapskretsen så jag har fått hjälp med fönster och ska få lite hjälp med uterummet sedan