915 751 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Idag har jag klippt buskar och gräsmattan, spikat upp knutbrädorna och städat hela altanen. Nu är det bara de små bitarna kvar ovan fönster och fönstersmygar på insidan.
Efter det är det målning av panel till garaget och förhoppningsvis byta en del av panelen som står på listan.
Börjar även köpa in sakerna till badrumsrenoveringen som blir i vinter.
Imorgon åker jag till riggen igen så det blir stilla i 2 veckor nu
Efter det är det målning av panel till garaget och förhoppningsvis byta en del av panelen som står på listan.
Börjar även köpa in sakerna till badrumsrenoveringen som blir i vinter.
Imorgon åker jag till riggen igen så det blir stilla i 2 veckor nu
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Nja fönstersmygarna är inte färdiga på insidan så hon kan inte njuta än. Det är tydligen för stökigt. Men det får jag fixa till när jag kommer hem.
Skönt att åka iväg och vila upp sig på jobbet en stund
Skönt att åka iväg och vila upp sig på jobbet en stund
Tänk va mycket som ska läras, upplevas och hinnas med på de där 40 åren ist!
Vi funderade länge på att köpa en tomt med en liten stuga på för att ha till pensionen när vi bodde i vårt tidigare hus (dvs inte ha så bråttom, utan vänta in helt rätt tomt/läge liksom).. gärna med sjöutsikt (men iaf en fin/rofylld utsikt). Vi råkade hitta denna gård ist.. :wow: inte sjöutsikt direkt (även om vi har en naturdamm en 50 meter bort), men väldigt vacker utsikt! Makalösa solnedgångar..*i löv them*..
..får jag min balkong (på vårt hus) och en fåtölj dit så är jag nöjd sen hehe.. det enda orosmomentet är underhållet och hälsan i framtiden (om man klara/orkar att ha en gård).. man vill ju eg ha lite mindre yta och hålla reda på så att säga..
Men vi kör på nu och försöker beta av så att det kommer funka i framtiden
Och njuter av tiden här!
MVH Sandra
Vi funderade länge på att köpa en tomt med en liten stuga på för att ha till pensionen när vi bodde i vårt tidigare hus (dvs inte ha så bråttom, utan vänta in helt rätt tomt/läge liksom).. gärna med sjöutsikt (men iaf en fin/rofylld utsikt). Vi råkade hitta denna gård ist.. :wow: inte sjöutsikt direkt (även om vi har en naturdamm en 50 meter bort), men väldigt vacker utsikt! Makalösa solnedgångar..*i löv them*..
..får jag min balkong (på vårt hus) och en fåtölj dit så är jag nöjd sen hehe.. det enda orosmomentet är underhållet och hälsan i framtiden (om man klara/orkar att ha en gård).. man vill ju eg ha lite mindre yta och hålla reda på så att säga..
Men vi kör på nu och försöker beta av så att det kommer funka i framtiden
Och njuter av tiden här!
MVH Sandra