915 768 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ja nu är vi framme vid nutid.
Jag är iväg och jobbar men kommer hem den 25e och ska göra klart väggen då, 2 veckor ledigt
Jag hann få upp lite av nästa lagret panel och lite fönsterfoder och bleck innan jag åkte.
Jag fick skarva två bleck under de tre fönstren då längsta blecken jag hittade var 2m och jag behövde 2,7m.
Klippte ut och bockade så blecken passade i varandra och tätade med svart utomhusfog.
Tyvärr var spåret man sätter blecken i på altandörrarna av aluminium och jag hade bara bleckspik så det får vänta tills jag kommer hem och kan köpa bleckskruv
Såhär såg det ut när jag åkte hemifrån
Jag är iväg och jobbar men kommer hem den 25e och ska göra klart väggen då, 2 veckor ledigt
Jag hann få upp lite av nästa lagret panel och lite fönsterfoder och bleck innan jag åkte.
Jag fick skarva två bleck under de tre fönstren då längsta blecken jag hittade var 2m och jag behövde 2,7m.
Klippte ut och bockade så blecken passade i varandra och tätade med svart utomhusfog.
Tyvärr var spåret man sätter blecken i på altandörrarna av aluminium och jag hade bara bleckspik så det får vänta tills jag kommer hem och kan köpa bleckskruv
Såhär såg det ut när jag åkte hemifrån
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medan jag var iväg och jobbade fick fru Ramnemark för sig att göra om gäst-toaletten och få den lite trevligare. Sen skall renoveras om 3 år men en budget-makeover blev det.
Jag är riktigt stolt över henne
Jag är riktigt stolt över henne
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in