Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jag lever men det går väldigt långsamt. Sista veckan på semestern hittade de en tumör i ryggmärgen i nacken. 2 veckor efter jag fick reda på det så var jag opererad. Allt gick bra men de har gjort en laminektomi där de sågat bort baksidan på 4 kotor för att komma åt ryggmärgen. Så nacken måste läka och jag är sjukskriven i 3 månader. Jag har lyckats få lite hjälp med att måla väggen en gång till, på torsdag kommer en kompis och flyttar ut fönstret. Sen är det bara vindskivorna kvar men det dröjer lite till så jag kan hjälpa till att få upp dem. Just nu blir det bara tv och har Netflix, Viaplay, C-more Play och framförallt Premier League och F1 :)

• Illustration av en cervical laminectomi, där baksidan av nackkotorna är borttagna för att visa ryggmärgen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
  • Älska
  • Gilla
  • Wow
AndersPS och 18 till
  • Laddar…
Men fy, så trist! Ta det riktigt lugnt och krya på dig ordentligt. Vi utgår från att prognosen är god och att du snart är i gång igen.

Ramnemark Ramnemark skrev:
Jag lever men det går väldigt långsamt. Sista veckan på semestern hittade de en tumör i ryggmärgen i nacken. 2 veckor efter jag fick reda på det så var jag opererad. Allt gick bra men de har gjort en laminektomi där de sågat bort baksidan på 4 kotor för att komma åt ryggmärgen. Så nacken måste läka och jag är sjukskriven i 3 månader. Jag har lyckats få lite hjälp med att måla väggen en gång till, på torsdag kommer en kompis och flyttar ut fönstret. Sen är det bara vindskivorna kvar men det dröjer lite till så jag kan hjälpa till att få upp dem. Just nu blir det bara tv och har Netflix, Viaplay, C-more Play och framförallt Premier League och F1 :)
Aj :sweat:
Jisses så ledsen man blev nu.
Hoppas allt kommer att gå bra för dig.
Ta det lugnt och ha en god höst :D

Krya på dig!

Usch , se till att krya på dig nu. Ta dig tid att vila.
//Mathias

Skönt att det verkar bli bra igen! Krya på dig!

Jag önskar ett gott tillfrisknande och all välgång!

Ajaj :( sicket skit.. skönt att allt gick snabbt (och få hjälp/op) och att op blev lyckad! Lyssna på läkarna och ta tillvara på sjukskrivningen (man får den av ett återhämtande skäl..).

Mys lite extra med familjen och sluta tänk på huset nu ett tag! Det kommer stå kvar när du blir pigg igen (y)

Krya på dig

Ojdå! Jag hoppas att du tillfrisknar fort. Låt det ta den tid det tar att bli bra. Huset står kvar.

Håller tummarna för dig (y)

S
Krya på dig!

Krya på dig och vila ut ordentligt!

Åsa Lund
Hjälp, en sån grej att råka ut för. Krya på dig!

• Gilla
thomasbackstrom
  • Laddar…
Krya på dig!

F1 och PL. (y) Trevligt att du inte slösar bort din avkopplings- och återhämtningstid!

Ge dig lite extra slack och försök njuta av att det är lugnt ett tag.

Krya på dig!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.