Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Pallkragarna levererar potatis, morötter, sallad, sockerärter, majs, persilja, basilika, vattenmelon och lite annat :). Vattenmelonerna är stora som en vindruva nu så vi får se :crysmile:

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Då är nog era meloner större än våra haha.. (går trögt här)
Kul att det levererar allmänt!

(y)

Idag har det spikats massor med liggande panel. Armen är helt slut och jag orkade knappt lyfta hammaren på slutet. Vi har även fixat det sista i grabben lekrum. Imorgon fyller han 2 och ska fira på Liseberg :)

• Ny spikad liggande träpanel på en byggnads sida under ett taktäckt byggnadsställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyinstallerad liggande träpanel på husvägg med skyddsduk och synlig ställning.
    Skapa konto
  • Barnlekrum med leksakskök och färgglad panel på väggen, bredvid gardiner med bilar.
    Skapa konto
  • Ett barnrum med leksaker, möbler och en bil-tapet, sett från dörröppningen.
    Skapa konto
  • Ett barns lekrum med leksakskök och diverse köksleksaker utspridda, bredvid en bil-matta.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Mikael.S och 9 till
  • Laddar…
Grattis till blivande mästerkocken :D
Hoppas ni får kul på Liseberg (y)

S
Ramnemark Ramnemark skrev:
Armen är helt slut och jag orkade knappt lyfta hammaren på slutet.
Respekt! Från en som kände ungefär likadant efter att ha spikat endast åtta underslagsbrädor till friggeboden. I och för sig 4,5 m brädor. På stege. Själv.

Vad är det för fel på spikpistol.... :rofl:

/Mikael S

M Mikael.S skrev:
Vad är det för fel på spikpistol.... :rofl:

/Mikael S
Den skjuter in spikarna för djupt (enligt byggarna som handspikade hela mina föräldrars hus). Fibrerna i panelen skadas och den slits snabbare.

PellePeps PellePeps skrev:
Den skjuter in spikarna för djupt (enligt byggarna som handspikade hela mina föräldrars hus). Fibrerna i panelen skadas och den slits snabbare.
Jag har en spikpistol och kört det på den stående, men det är knepigt med djupet så jag spikade den liggande för hand :)

S fiar4387 skrev:
Respekt! Från en som kände ungefär likadant efter att ha spikat endast åtta underslagsbrädor till friggeboden. I och för sig 4,5 m brädor. På stege. Själv.
4,8m brädor på ställning, 2 vån, själv :)

• Gilla
stugfar
  • Laddar…
Det är då man önskar att man hade en eller två extra armar (gärna någon meter längre än de befintliga). :D

/Mikael S

• Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Nu är den mesta panelen uppe.
Lite knutbrädor och vindskivor kvar annars klart.
Tyvärr funkar inte hälsan som den ska och på tisdag ska jag opereras och de får stå stilla i 4-8 veckor :/

• Nästan färdigmonterad träpanel på en byggnads sida med synliga vindskivor och ställning.
    Skapa konto
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Tråkigt att höra. Krya på dig!

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Nu är den mesta panelen uppe.
Lite knutbrädor och vindskivor kvar annars klart.
Tyvärr funkar inte hälsan som den ska och på tisdag ska jag opereras och de får stå stilla i 4-8 veckor :/
Krya på dig!

Krya på dig!

Hoppas det gick bra och att du får 3-rätters serverat varje dag av lillparveln :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.