E Emmiz #1 Medlem · västra götaland · 1 inlägg 26 aug 2007 09:38 Emmiz Medlem västra götaland 1 inlägg 26 aug 2007 09:38 #1 vi har valt ett ek kök i från epoq, skulle så gärna vilja se om det är fler som har kök därifrån uppskattar gärna vad ni tycker om köket och kvaliten.
vi har valt ett ek kök i från epoq, skulle så gärna vilja se om det är fler som har kök därifrån uppskattar gärna vad ni tycker om köket och kvaliten.
A Anna_Robban #2 Medlem · 819 inlägg 26 aug 2007 10:15 Anna_Robban Medlem 819 inlägg 26 aug 2007 10:15 #2 http://forum.byggahus.se/koek/64346-ett-koek-fran-epoq-tar-form-foere-efter-samt-byggbilder-2.html