vi har valt ett ek kök i från epoq, skulle så gärna vilja se om det är fler som har kök därifrån:) uppskattar gärna vad ni tycker om köket och kvaliten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.