Vilket tätskikt

  • Bostik eller

    3 Röster 75,0%
  • Annat

    1 Röster 25,0%
  • Antal röster
    4
Ska renovera ett litet badrum ca 5 kvm golvyta. Vilket märke på tätskikt ska man välja?
Huset från 1917 så väggar är trä och gips.
Ska kaklas och läggas klinker
 
P
Bostik är bra..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.