Funderar att sätta upp någon form av tak i vårt uterum för att hålla solljuset ute. Vill inte ha tyggardiner eller gipstak utan någon form av lättare träpanel. Rummet kommer inte att vara uppvärmt under vintern.
Vad har ni för bra tips?
Vad har ni för bra tips?
Vår altan hemma har vi spontad träpanel i taket. Smidig och sätta upp och bra resultat.H hawe skrev:
Vi köpte denna, färdigmålad och klar på beijer. Har den även på väggen i uterummet och i köket.
Här finns några bilder: https://www.byggahus.se/forum/threads/projekt-nytt-koek-uterum.292174/page-8#post-2747014
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här finns några bilder: https://www.byggahus.se/forum/threads/projekt-nytt-koek-uterum.292174/page-8#post-2747014
Nu väcker jag en sovande tråd, men sitter denna panel i en o-uppvärmd altan, och om så är fallet - funkade de bra med en panel torkad till 8%? Eller har du märkt av att de sväller? Är själv i tankarna att montera en motsvarande panel i ett uterum som inte är uppvärmtSSSS skrev:
Klicka här för att svara
