H hebn #1 Medlem · 8 inlägg 10 sep 21:04 hebn Medlem 8 inlägg 10 sep 21:04 #1 Jag har några Hue Econic lyktstolpar som har blivit gråa efter ca. tre år utomhus. Jag misstänker att det beror på solljuset. Någon som har ett tips för hur jag får de helt svart igen? (Ja, jag har tvättat av dem ordentligt.) #hue #philips #ytbehandling
Jag har några Hue Econic lyktstolpar som har blivit gråa efter ca. tre år utomhus. Jag misstänker att det beror på solljuset. Någon som har ett tips för hur jag får de helt svart igen? (Ja, jag har tvättat av dem ordentligt.)
E etompau #2 Medlem · Skåne · 13 617 inlägg 11 sep 08:47 etompau Medlem Skåne 13 617 inlägg 11 sep 08:47 #2 Ser ut att vara en ganska dyr armatur, där man då hade förvänta bättre hållbarhet på ytbehandlingen. Jag har använt svart fälgfärg för att sprutmåla väderbitna utomhusarmaturer. Håller ett tag.
Ser ut att vara en ganska dyr armatur, där man då hade förvänta bättre hållbarhet på ytbehandlingen. Jag har använt svart fälgfärg för att sprutmåla väderbitna utomhusarmaturer. Håller ett tag.
H hebn #3 Medlem · 8 inlägg 11 sep 22:47 hebn Medlem 8 inlägg 11 sep 22:47 #3 E etompau skrev: Jag har använt svart fälgfärg för att sprutmåla väderbitna utomhusarmaturer. Håller ett tag. Tack, ska testa det!
E etompau skrev: Jag har använt svart fälgfärg för att sprutmåla väderbitna utomhusarmaturer. Håller ett tag. Tack, ska testa det!