7 628 läst ·
20 svar
8k läst
20 svar
Vilken uppvärmning i isolerat garage ?
Nejdå, du får göra precis ur du vill. Det blir så trist bara när man ska tjafsa fram och tilbaks om en sån detalj bara...RoTe skrev:
Det är väl ingen liten detalj heller, därför vill jag ha svart på vitt. Rost är det värsta som kan drabba en bil så det vill man minimera så mycket man kan.Magnus_Nordmark skrev:
RoTe är bra på att tjafsa och gör det gärna. Fast jag tycker att han kunde ta upp denna frågan på TPC i stället. Där borde han få bättre svar av jämlikar.RoTe skrev:
Personligen anser jag inte rost vara det värsta som kan drabba en bil. Motorhaveri, brand i katalysatorn eller kanske krångel med elektroniken är värre.
Det är skillnad det. RoTe kör en 740. (Om jag inte minns fel)falcor skrev:
Draven
I sitter i samma läge med garage. Kommer att ha vattenradiatorer. Vi vill ha det isolerat och möjlighet att få 20 grader, främst i de två förråd innanför garaget.
Vad har du fått för rekommendationer ang väggar? Leca Isoblock? Leca murblock? Något annat bra tips?
Hälsningar
//Saren
I sitter i samma läge med garage. Kommer att ha vattenradiatorer. Vi vill ha det isolerat och möjlighet att få 20 grader, främst i de två förråd innanför garaget.
Vad har du fått för rekommendationer ang väggar? Leca Isoblock? Leca murblock? Något annat bra tips?
Hälsningar
//Saren
Klicka här för att svara