Hej! Tog en titt på golvet som är lagt i köket (för det är repigt = vill fixa i ordning det). Och ser följande. Är det laminat? Ser inte ut att vara "riktigt" trä på ytskiktet, men inte sett något liknande tidigare..

Bild tagen sett under tröskeln
 
  • Skadade träpaneler och spruckna kakelplattor, tecken på åldring eller vattenskada.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite för dålig bild.
 
Så med andra ord = inte läge att slipa!
 
C classe08 skrev:
Så med andra ord = inte läge att slipa!
Ta ett nytt kort med en tumstock som visar tjockleken. För mig ser det tjockare ut än laminat. Men omöjligt att säga säkert.
 
Som @Bröstmjölk säger så är det där ett laminatgolv som inte går att slipa. Det har ett mycket tunt översta ytskikt som tyvärr inte går att slipa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.