11 775 läst ·
32 svar
12k läst
32 svar
Vilken laser bör jag köpa till mina behov?
Nä, den jag länkade till var inget att ha när jag jämförde med din. Kör med snören och måttstock när det gäller bottenplattan. Och köper ev en GLL 3-50 när jag fixar inne i gäststugan.Mats Bengtsson skrev:Det är en enklare men senare variant. Redan när jag köpte min hade det skett ett antal företagsköp, och jag tror inte min existerar idag. Bifogar en länk som visar dig vilka linjer som finns i min laser (.[länk]) Den du länkar till har ett kryss, och inget mer. Skillnaden ser du lättast på bilderna som visar den du länkade till ([länk]). Klicka på de små bilderna som finns direkt under bilden på själva lasern, de visar vad den har för linjer.
Generellt, skall man med laser ställa in ett 90 graders hörn krävs det två vertikala linjer som är 90 grader i förhållande till varandra.
Den du länkar till kan vara bra till mycket, men den ger inte någon 90 graders funktion, och heller inte en horisontell linje över 180 grader.
--- Mats ---
Aj, jobbigt med värk och trasiga leder. Har själv reumatism i händerna, men det är ändå ok att fixa hemma även om lyften är tunga. Märkligt.. Men så är jag också enveten som få!!SBH skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden