vilken blir snyggast som fondvägg i svart? i övriga badrummet ska vara 10x30 eller 10x40 eller lite bredare än 10 kanske 14 x 40 vit o golvet 20x20 svart /mörkgrå
.
badrummet ser så här ut! vet inte om jag ska ha hela sida vid dusch som fondvägg eller bara i mitten som alternativ på bilden , vill gärna att den ska se lite större ut än den är. ?! råd vad tycker ni. så här ser ut nu!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
badrummet ser så här ut! vet inte om jag ska ha hela sida vid dusch som fondvägg eller bara i mitten som alternativ på bilden , vill gärna att den ska se lite större ut än den är. ?! råd vad tycker ni. så här ser ut nu!
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Stockholms län
· 123 inlägg
Alternativ 1. För att: Det är det mest "klassiska". Visst, tvåan är häftig, men tycker du det om några år? Kakla badrum vill man sällan göra om så ofta...
Vad blir det för andra plattor? Jag skulle kört på det minsta alternativet av svart.
Vad blir det för andra plattor? Jag skulle kört på det minsta alternativet av svart.
avstå från svart om du har kalkrikt vatten. Det blir synliga vita fläckar allt för snabbt och evigt polerande.
Matt kakel i duschen är mer förlåtande och avlagringar mindre synliga så städningsintervallen blir mer moderat
. Lödrätta fogar underlättar vattenavrinning .... ju större platta dess mindre fog som blir sunkiga med åren 
gaia
Matt kakel i duschen är mer förlåtande och avlagringar mindre synliga så städningsintervallen blir mer moderat
gaia
Mosaik 1x1...blir livfullt och inte så sterilt, gärna i någon shysst färg! Finns en shysst svart mosaik som jag använde i duschhörnet på golvet i 5x5 matt svart samt oslät...mkt snyggt och ev kalkfäckar och dylikt syns inte så mkt! Dock är den svindyr 1800:- / M2, märket är CIR
Klicka här för att svara