Om du har krypgrund så är väl redan bjälklaget isolerat, då känns det ju onödigt med eps-skivor egentligen. Är det dåligt isolerat idag?
Annars kan man ju köra med glespanel på befintligt undergolv
Körde med LK EPS 16 för 12 mm rör i vårt badrum i källaren, då vi har oisolerad platta. Nu blev ju en stor del av plattan ersatt med eps-betong också men ändå
