Har spacklat en bit av golvet med RR handspackel. Det är en 60 cm bred remsa som går tvärsöver rummet på 3 m.
Det är golvspånskiva, ska lägga ekparkett på nu. Behöver jag då lägga plast under foamen på den här lilla biten som är spacklad nu?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.