Krilleman
  • Gilla
Mikael 81
  • Laddar…
Kanon! Tack! Visst hade R10 eller R15-propp som jag tänkte passat om jag dessutom monterat bort även termostaten?
 
Krilleman
Ja, men då behöver du en huv och inte en propp.
 
  • Gilla
Mikael 81
  • Laddar…
B
Redigerat:
Krilleman
Boan skrev:
M22 lock ska det nog vara, det är mest förekommande vid elementkopplingar. M26 finns ju också, men den är störra än vad det det ser ut som på bilden.

[länk]

[länk]

Täcklock M22
Varför rekommendera en dyrare produkt än den jag länkade till?

Radiatorpropp är den rätta vägen att gå!
 
B
Inget fel, båda funkar men locket är ju bara en sak ;-)

Har själv båda sorterna och båda funkar ju precis lika bra.:-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.