F
Patrik V. Patrik V. skrev:
Ja givetvis, men som privatperson, kommer du inte att köra sönder de, om du inte är en sån som lyckas ha sönder en slägga.
Jo, det är inte alls svårt. Skruvarna i en drivaxel tex är ofta rejält ansatta.
Det är lätt att spräcka en sån bits. Varför skulle det vara svårare för en privatperson att köra sönder än för ett proffs? Det räcker med en skruv som kukar sig.
 
  • Haha
Patrik V.
  • Laddar…
richardtenggren
Har man skruv med stift och det krisar kan man slå bort stiftet med ett dorn också ;)
 
  • Gilla
faf
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.